Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Atlanta Poland będzie rozwijać się organicznie, dywersyfikować rynki zbytu i poszerzać ofertę

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 19-09-2014, 11:10
Atlanta Poland będzie rozwijać się organicznie, dywersyfikować rynki zbytu i poszerzać ofertę
Dariusz Mazur, prezes Atlanty Poland

Atlanta Poland zapowiada, że w roku obrotowym 2014/2015 będzie kontynuować realizowaną dotychczas strategię, opartą o wzrost organiczny. Podobnie jak w ubiegłych latach, spółka dążyć będzie do dalszej dywersyfikacji rynków zbytu, jak i rozwoju oferty asortymentowej obejmującej nie tylko bakalie ale również produkty z pokrewnych sektorów np. cukierniczego.

Spółka ocenia, że popularyzacja trendu zdrowej żywności, w tym produktów pochodzenia ekologicznego takich jak biobakalie, jak również rozwój rynku żywności funkcjonalnej a więc wzbogaconej w biologicznie czynne substancje, sprzyjające pełnej sprawności fizycznej i intelektualnej oraz mające działanie prozdrowotne to czynniki, które pozytywnie wpłyną na rozwój Atlanty w kolejnych latach.

- Dalszemu rozwojowi spółki w kolejnych latach powinny sprzyjać trendy widoczne nie tylko na rynku bakalii, ale w szeroko pojętej branży spożywczej; poszukiwanie zdrowej żywności o wysokiej jakości, zastępowanie niezdrowych przekąsek produktami naturalnymi o bogatych właściwościach odżywczych , a także rozwój rynku żywności funkcjonalnej - zapowiada prezes Atlanty, Dariusz Mazur.

Spółka prowadzi działania mające na celu dostarczanie surowców oraz półproduktów dla producentów żywności funkcjonalnej.

Atlanta chce zwiększać sprzedaż eksportową

W ostatnim roku obrotowym, równocześnie z rozwijaniem współpracy z obecnymi oraz z pozyskaniem nowych klientów wśród liderów w sektorze produkcyjnym, spółka rozwijała swoją współpracę z głównymi dystrybutorami żywności na terenie Europy południowej, w szczególności w Rumunii i na Węgrzech.

- W roku obrotowym 2014/2015w ramach rozwoju sprzedaży eksportowej, spółka planuje nawiązanie współpracy z głównymi dystrybutorami żywności oraz wyrobów piekarniczych na terenie Austrii, Chorwacji i Serbii, oraz pozyskanie nowych klientów z sektora produkcyjnego w szczególności liderów na rynkach Białorusi, Bułgarii oraz rynku Skandynawskim. Wsparciem dla pozyskania nowych klientów będzie rozszerzenie gamy produktów przetworzonych spółki - informuje Atlanta Poland w raporcie rocznym.

Rozwój asortymentu

Istotnym celem spółki w roku obrotowym 2013/2014 były działania nakierowane na wzrost sprzedaży w segmencie sprzedaży detalicznej poprzez zwiększenie asortymentu w poszczególnych sieciach handlowych, a działania te będą również kontynuowane w kolejnych okresach.

W minionym roku spółka znacznie rozwinęła asortyment marek własnych, dostarczając produkty do największych sieci handlowych w kraju. W warunkach dużej konkurencji konieczna jest obserwacja i analiza rynku pod kątem oferty asortymentowej.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 610) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH