REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Atlanta Poland chce rozwijać segment detaliczny

  • Autor: PAP
  • Data: 01-12-2010, 12:40

Atlanta Poland chce, by w ciągu trzech lat sprzedaż detaliczna stanowiła około 50 proc. przychodów. Zarząd spółki zamierza osiągnąć ten cel poprzez wzrost organiczny. Nie wykluczone, że Atlanta rozpocznie wypłacanie dywidendy, jednak najwcześniej mogłaby podzielić się z akcjonariuszami zyskiem za 2011 rok - mówi Dariusz Mazur, prezes Atlanty Poland - informuje PAP.

REKLAMA

- Segment detaliczny ma obecnie niewielki udział w przychodach, a chcielibyśmy by to było co najmniej 50 proc. Myślę, że na osiągnięcie tego celu będziemy potrzebować 3 lata - mówi Dariusz Mazur, prezes Atlanty Poland.

Atlanta Poland zamierza rozwijać się tylko organicznie. - Nie prowadzimy rozmów w sprawie akwizycji, nie mamy takich projektów. Rynek bakalii ustabilizował się i myślę, że kwestia połączeń, fuzji raczej nie wchodzi w grę - dodał prezes.

Większość przychodów spółka realizuje w segmencie hurtowym, w którym w trzecim kwartale osiągnęła 32,9 mln zł przychodów. Z segmentu detalicznego pochodziło natomiast 3,9 mln zł przychodów.

Spółka chce rozwijać segment detaliczny poprzez wprowadzanie nowych produktów oraz kampanię marketingową, w celu wzmocnienia marki.
- Chciałbym, byśmy w przyszłym roku zainwestowali 1,5-2 mln zł w marketing i budowanie marki w segmencie detalicznym - powiedział Mazur.
Spółka obserwuje rynek zdrowej żywności, jednak na razie wstrzymuje się z inwestycjami w tym segmencie.

- Segment zdrowej żywności rozwija się bardzo powoli, obecnie inwestowanie w niego byłoby przedwczesne. Na rynku pojawiają się firmy, które specjalizują się w takiej zdrowej żywności i bacznie im się przyglądamy, natomiast widząc jaka jest skala tego biznesu, nie zamierzamy opierać na nim budowy firmy - powiedział prezes.

Atlanta Poland stawia raczej na rynek B2B, tutaj ma dużo większe możliwości wprowadzania nowych produktów, czy pozyskiwania nowych klientów.

Prezes poinformował, że nie jest wykluczone, iż Atlanta rozpocznie wypłacanie dywidendy.
- Jako osoba reprezentująca głównego akcjonariusza jestem zainteresowany tym, by Atlanta stała się spółką wypłacającą dywidendę. Rok 2010 to jeszcze nie ten moment. Myślę, że zysk wypracowany w 2011 roku może zostać w części przeznaczony na dywidendę - powiedział prezes.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (22 522) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH