Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Owoce i warzywa

Atlanta Poland: Konsumenci chcą mieć dzisiaj żywy kontakt z marką

- Idziemy z duchem czasów. Nowy konsument wymaga od nas interesujących aktywności marketingowych także w obszarze mediów społecznościowych. Moim zdaniem, dla każdej rozwijającej się marki są one swego rodzaju „must have”. Konsumenci chcą mieć żywy, niczym nieograniczony kontakt z marką. Chcą mieć możliwość dialogu z nią i my im to dajemy - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Hubert Błaszczak, marketing manager Atlanta Poland S.A.

Atlanta Poland: Konsumenci chcą mieć dzisiaj żywy kontakt z marką
fot. shutterstock

- Prowadzimy profile na Facebooku i Instagramie, chętnie podejmujemy współpracę z blogerami czy stawiamy na angażujące treści video. Naszą komunikację opieramy na wysokiej jakości contencie, przywiązujemy dużą wagę do atrakcyjnych zdjęć czy filmów. Wprowadzamy także postacie Brand Hero, które w lekki, przystępny sposób, przekazują konsumentom nasze przesłanie. Zależy nam także na edukowaniu konsumentów. Chcemy pokazać im, że można odżywiać się smacznie i zdrowo. Wszystkie te działania idą w parze z rozwojem firmy, umacniają pozycję naszej flagowej marki – Bakal. Konsekwentnie poszerzamy dystrybucję i wchodzimy do kolejnych sieci handlowych. Nasze działania marketingowe mają przełożenie na rozwój firmy. Są dla nas jak napęd turbo dla samochodu - zapewnia Hubert Błaszczak.

Obecnie Atlanta Poland skupia się na wprowadzeniu jak największej ilości nowości, nad którymi firma pracowała przez ostatni rok. Przede wszystkim rozwija się w kategorii bakalii funkcjonalnych, które w składzie  mają np. mniejszą ilością cukru, soli czy są bez dodatku tłuszczów. - Ostatnio wprowadziliśmy na rynek nowe produkty, które będziemy sukcesywnie promować na początku przyszłego roku, chodzi m.in. o linię produktów Bakal Vintage - są to prażone przekąski w nowej, wyróżniającej się szacie graficznej. Kategoria przekąsek jest na rynku polskim bardzo rozbudowana. Większość tego typu produktów posiada w składzie np. olej palmowy, duże ilości soli, gumę arabską. Bakal Vintage to ukłon marki w stronę konsumentów, którzy poszukują zdrowszej alternatywy dla słonej przekąski. Produkty z tej linii posiadają krótkie, przemyślane składy i tym samym wpisują się w trend zdrowego odżywiania - dodaje Hubert Błaszczak.

Dodatkowo firma planuje nowe inwestycje w park technologiczny, które mają zwiększyć wydajność oraz jakość produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Atlanta Poland RSS ALERT    /    rynek bakalii 2017 RSS ALERT    /    Hubert Błaszczak RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.234.13.175
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.