Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Atlanta Poland: Konsumenci chcą mieć dzisiaj żywy kontakt z marką

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 22-09-2017, 10:35
Atlanta Poland: Konsumenci chcą mieć dzisiaj żywy kontakt z marką
fot. shutterstock

- Idziemy z duchem czasów. Nowy konsument wymaga od nas interesujących aktywności marketingowych także w obszarze mediów społecznościowych. Moim zdaniem, dla każdej rozwijającej się marki są one swego rodzaju „must have”. Konsumenci chcą mieć żywy, niczym nieograniczony kontakt z marką. Chcą mieć możliwość dialogu z nią i my im to dajemy - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Hubert Błaszczak, marketing manager Atlanta Poland S.A.

- Prowadzimy profile na Facebooku i Instagramie, chętnie podejmujemy współpracę z blogerami czy stawiamy na angażujące treści video. Naszą komunikację opieramy na wysokiej jakości contencie, przywiązujemy dużą wagę do atrakcyjnych zdjęć czy filmów. Wprowadzamy także postacie Brand Hero, które w lekki, przystępny sposób, przekazują konsumentom nasze przesłanie. Zależy nam także na edukowaniu konsumentów. Chcemy pokazać im, że można odżywiać się smacznie i zdrowo. Wszystkie te działania idą w parze z rozwojem firmy, umacniają pozycję naszej flagowej marki – Bakal. Konsekwentnie poszerzamy dystrybucję i wchodzimy do kolejnych sieci handlowych. Nasze działania marketingowe mają przełożenie na rozwój firmy. Są dla nas jak napęd turbo dla samochodu - zapewnia Hubert Błaszczak.

Obecnie Atlanta Poland skupia się na wprowadzeniu jak największej ilości nowości, nad którymi firma pracowała przez ostatni rok. Przede wszystkim rozwija się w kategorii bakalii funkcjonalnych, które w składzie  mają np. mniejszą ilością cukru, soli czy są bez dodatku tłuszczów. - Ostatnio wprowadziliśmy na rynek nowe produkty, które będziemy sukcesywnie promować na początku przyszłego roku, chodzi m.in. o linię produktów Bakal Vintage - są to prażone przekąski w nowej, wyróżniającej się szacie graficznej. Kategoria przekąsek jest na rynku polskim bardzo rozbudowana. Większość tego typu produktów posiada w składzie np. olej palmowy, duże ilości soli, gumę arabską. Bakal Vintage to ukłon marki w stronę konsumentów, którzy poszukują zdrowszej alternatywy dla słonej przekąski. Produkty z tej linii posiadają krótkie, przemyślane składy i tym samym wpisują się w trend zdrowego odżywiania - dodaje Hubert Błaszczak.

Dodatkowo firma planuje nowe inwestycje w park technologiczny, które mają zwiększyć wydajność oraz jakość produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 126) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH