Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Atlanta Poland stawia na rozwój organiczny

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-05-2014, 11:39
Atlanta Poland stawia na rozwój organiczny
Atlanta Poland stawia na rozwój organiczny

- Mamy w planach poszerzanie portfolio i wchodzenie w nowe kategorie spożywcze, jednak na razie jest za wcześnie by o tym mówić - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Dariusz Mazur, prezes Atlanty Poland.

Szef Atlanty Poland, która obecnie działa na rynku bakalii, przyznaje, że przygląda się innym kategoriom z segmentu tzw. zdrowej żywności i żywności funkcjonalnej, w których działają konkurenci firmy. - Wydaje się to interesujący obszar - dodaje Dariusz Mazur.

Prezes przyznaje, że Atlanta Poland stawia na rozwój organiczny. - Jestem skoncentrowany na działaniach wewnątrz firmy, na pozyskiwaniu nowych klientów, poszerzaniu oferty. Nie badam na razie rynku pod kątem akwizycji - zapewnia prezes.

Poza produkcją brandową Atlanta Poland współpracujemy z sieciami handlowymi i dyskontowymi w zakresie produkcji marek własnych. - Private label to dla nas bardzo ważny rynek, który bardzo mocno się rozwija, nie można więc go lekceważyć i trzeba na nim być - dodaje.

Dla Atlanty Poland ważna jest również sprzedaż eksportowa.
- Utrzymuje się ona na stałym poziomie kilkunastu procent, jednak nasza sprzedaż rośnie więc i eksport rośnie. Eksportujemy przede wszystkim produkty przetworzone głównie do krajów Europy Zachodniej i Środkowej - mówi Dariusz Mazur. Spółka sprzedaje swoje towary przede wszystkim producentom słodyczy.

- Rynek Ukrainy i Rosji jest dla nas bardzo ważny. Pozyskaliśmy tam kilku bardzo dobrych klientów. Ta współpraca jest kontynuowana, zdaję sobie jednak sprawę, że mogą pojawić się problemy na tej linii, które mogą wpłynąć na utrudnienie kontaktów. Jednak wielkość naszego eksportu na te rynki w skali przychodów firmy nie jest ważąca - dodaje Dariusz Mazur.

Obecnie spółka jest na etapie szacowania wydatków na kolejny rok obrotowy od lipca 2014 do czerwca 2015 r. W ubiegłym roku Atlanta Poland wypracowała 223 mln zł przychodów ze sprzedaży, z czego sprzedaż produktów konfekcjonowanych wyniosła 79 mln zł.

Atlanta Poland sprowadza do Polski orzechy, suszone owoce, ziarna, substancje konserwujące i zagęszczające wykorzystywane do produkcji wyrobów czekoladowych, słodyczy, ciastek i pieczywa. Atlanta Poland ma około 30 proc. udziały w rynku bakalii w kluczowych pozycjach asortymentowych. Atlanta Poland poszerzyła swoją działalność o samodzielne przetwarzanie importowanych orzechów ziemnych i laskowych oraz migdałów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.