Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Atlanta Poland stawia na rozwój organiczny

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-05-2014, 11:39
Atlanta Poland stawia na rozwój organiczny
Atlanta Poland stawia na rozwój organiczny

- Mamy w planach poszerzanie portfolio i wchodzenie w nowe kategorie spożywcze, jednak na razie jest za wcześnie by o tym mówić - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Dariusz Mazur, prezes Atlanty Poland.

Szef Atlanty Poland, która obecnie działa na rynku bakalii, przyznaje, że przygląda się innym kategoriom z segmentu tzw. zdrowej żywności i żywności funkcjonalnej, w których działają konkurenci firmy. - Wydaje się to interesujący obszar - dodaje Dariusz Mazur.

Prezes przyznaje, że Atlanta Poland stawia na rozwój organiczny. - Jestem skoncentrowany na działaniach wewnątrz firmy, na pozyskiwaniu nowych klientów, poszerzaniu oferty. Nie badam na razie rynku pod kątem akwizycji - zapewnia prezes.

Poza produkcją brandową Atlanta Poland współpracujemy z sieciami handlowymi i dyskontowymi w zakresie produkcji marek własnych. - Private label to dla nas bardzo ważny rynek, który bardzo mocno się rozwija, nie można więc go lekceważyć i trzeba na nim być - dodaje.

Dla Atlanty Poland ważna jest również sprzedaż eksportowa.
- Utrzymuje się ona na stałym poziomie kilkunastu procent, jednak nasza sprzedaż rośnie więc i eksport rośnie. Eksportujemy przede wszystkim produkty przetworzone głównie do krajów Europy Zachodniej i Środkowej - mówi Dariusz Mazur. Spółka sprzedaje swoje towary przede wszystkim producentom słodyczy.

- Rynek Ukrainy i Rosji jest dla nas bardzo ważny. Pozyskaliśmy tam kilku bardzo dobrych klientów. Ta współpraca jest kontynuowana, zdaję sobie jednak sprawę, że mogą pojawić się problemy na tej linii, które mogą wpłynąć na utrudnienie kontaktów. Jednak wielkość naszego eksportu na te rynki w skali przychodów firmy nie jest ważąca - dodaje Dariusz Mazur.

Obecnie spółka jest na etapie szacowania wydatków na kolejny rok obrotowy od lipca 2014 do czerwca 2015 r. W ubiegłym roku Atlanta Poland wypracowała 223 mln zł przychodów ze sprzedaży, z czego sprzedaż produktów konfekcjonowanych wyniosła 79 mln zł.

Atlanta Poland sprowadza do Polski orzechy, suszone owoce, ziarna, substancje konserwujące i zagęszczające wykorzystywane do produkcji wyrobów czekoladowych, słodyczy, ciastek i pieczywa. Atlanta Poland ma około 30 proc. udziały w rynku bakalii w kluczowych pozycjach asortymentowych. Atlanta Poland poszerzyła swoją działalność o samodzielne przetwarzanie importowanych orzechów ziemnych i laskowych oraz migdałów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 798) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH