Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Bakalland zwiększa sprzedaż i wprowadza innowacyjne produkty

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 05-04-2012, 10:55
Bakalland zwiększa sprzedaż i wprowadza innowacyjne produkty
Marian Owerko, prezes Grupy Bakalland

Grupa Bakalland zanotowała w I kwartale br. wzrost przychodów o ok. 20 proc. w porównaniu do poprzedniego kwartału. - Sprzedaż produktów "świątecznych", czyli mas do ciast i bakalii, wzrosła o ok. 15 proc. rdr. Najlepiej sprzedają się suszone owoce, migdały, orzechy włoskie i skórka pomarańczowa. Po raz drogi w okresie wielkanocnym przeprowadzamy kampanię TV i to dało nam - po raz drugi - dużą sprzedaż - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Marian Owerko, prezes Bakallandu.

- Jak pokazują dane makroekonomiczne, pomimo niepokojących danych o wzroście bezrobocia, konsumpcja w Polsce cały czas się zwiększa. Dzieje się tak zapewne częściowo kosztem oszczędności, ale nawet produkty droższe - bo za takie trzeba uznać bakalie - bronią się i sprzedaż "świąteczna" zapowiada się korzystniej niż było to w roku 2011 - tłumaczy Marian Owerko.

Dodaje, że Bakalland starał się przygotować jak najlepszą ofertę na tegoroczne święta. - Na przełomie stycznia i lutego wprowadziliśmy na rynek ulubione siedem bakalii Polaków, które wyróżniają się kolorem opakowania odpowiadającym sensorycznym skojarzeniom suszonych owoców i orzechów. Stojące opakowania z systemem łatwego otwierania i zamykania, duże, dobrze widoczne nazwy, charakterystyczne okienko w kształcie orzecha lub owocu ułatwia znalezienie produktu wśród dziesiątków małych torebek leżącymi na półce z bakaliami - mówi prezes Bakallandu.

- Pierwsze efekty sprzedażowe są bardzo dobre mimo, że dystrybucyjnie jeszcze nie osiągnęliśmy 100 proc. obsługiwanych przez nas punktów - dodaje.

To nie jedyna nowość grupy. Na rynku są już dostępne także batony Ba!. - Jest to pierwszy tak złożony produkt, do którego powstania zaangażowane były dwie firmy: od strony R/D i marketingu - Bakalland, a od strony technologii i produkcji - Pifo Eko Strefa. Moim zdaniem jest to pierwszy międzykategorialny produkt impulsowy - baton z musli, ale z bardzo dużą ilością bakalii i podlany prawdziwa czekoladą - mówi Marian Owerko.

Jak dodaje, nazwa jest powtarzającą się sylabą "ba" w opisie produktu: bakaliowy baton Bakalland. Nasycone kolory podkreślają radosny charakter submarki, a matowa folia - naturalność produktu.

Czytaj także: Prezes Bakallandu: Branża spożywcza nie ma innego wyjścia - musi być innowacyjna

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • adghysdjy 27-01-2013, 21:42:
Baton BA jest okropny, sam cukier nie polecam
  • a 23-05-2012, 16:11:
emsa - ten baton to hit sprzedażowy.
  • emsa 23-05-2012, 15:24:
Te baton jest ohydny. Pan prezes chyba go nie próbował.

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 394) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH