Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Owoce i warzywa

Bio Naura na FRSiH: Innowacja to nie musi być tylko produkt

- Zawsze jest czas na stworzenie czegoś innowacyjnego. Przy czym innowacja to nie musi być sam produkt. Można sprzedawać coś, co wszyscy znają ale podać to w zupełnie innej postaci – mówił podczas X Forum Rynku Spożywczego i Handlu, Michał Roczek, prezes zarządu, Bio Naura Sp. z o.o.

Bio Naura na FRSiH: Innowacja to nie musi być tylko produkt
Michał Roczek, prezes zarządu, Bio Naura Sp. z o.o.

Michał Roczek wziął udział w dyskusji pt. "Start-upy w branży spożywczej i handlowej – możliwości i bariery rozwoju".

- Start-up to innowacja. To stworzenie coś, czego jeszcze nie ma. My postanowiliśmy stworzyć markę nowoczesnych produktów ekologicznych i superfoods – innowacyjne produkty zapakowane w opakowania niespotykane do tej pory na polskim rynku - mówił Michał Roczek.

Jak przyznał, proces badania rynku i powstawania Bio Naury trwał dość długo i był związany najpierw z euforią i zaangażowaniem, a później z szeregiem wątpliwości. - Zastanawialiśmy się czy cała koncepcja ma być innowacyjna. Czy tylko produkt, a może opakowanie? Aby rozwiać wątpliwości zaczęliśmy obserwować jak wygląda półka z produktami ekologicznymi w sieciach handlowych - w Polsce oraz w Europie Zachodniej. Okazało się, że u nas brakuje ładnych, ciekawych i kolorowych opakowań. Zauważyliśmy także, że w niektórych kategoriach nie ma zbyt dużo marek i wieje nudą. Postanowiliśmy więc na początku, że zrobimy sezamki. Ale nie będą to zwykłe przekąski – wzbogaciliśmy je o superfoods (m.in. nasiona chia). To okazało się sukcesem rynkowym i zmotywowało do ciężkiej pracy – tłumaczył Michał Roczek. Jak dodał, kolejną innowacją są kolorowe, designerskie opakowania oraz jedna spójna marka Bio Naura.

- Zawsze jest czas na wymyślenie czegoś innowacyjnego. Przy czym innowacja to nie musi być sam produkt. Można sprzedawać coś, co wszyscy znają, ale podać to w zupełnie innej postaci – dodał Michał Roczek.

Prezes Bio Naury zachęcał inne młode start-upy do wiary we własne siły. - Można robić w życiu to, co się chce robić i co sprawia satysfakcję. Tylko trzeba w to uwierzyć i działać – podsumował dyskusję Michał Roczek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Michał Roczek RSS ALERT    /    Bio Naura RSS ALERT    /    innowacje RSS ALERT    /    start-up RSS ALERT    /    Forum Rynku Spożywczego i Handlu RSS ALERT    /    X FRSiH RSS ALERT    /    FRSiH 2017 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.196.190.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.