Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Bio Naura: Polacy są otwarci na innowacje. Chętnie próbują nowych smaków i konsystencji

- Naszym celem jest budowanie świadomości klientów, dla których certyfikat zielonego listka na opakowaniu produktu, oznaczać będzie zdrowy skład, jak i wspaniały smak. Wierzymy, że można połączyć te dwa bardzo ważne aspekty, jednocześnie nie obniżając jakości produktu. Dzięki dokładnej analizie i stałym modyfikacjom działań w SM udało nam się dotrzeć do szerokiego grona osób, które szukają zdrowej alternatywy dla popularnych produktów - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Michał Roczek, prezes firmy Bio Naura.

Bio Naura: Polacy są otwarci na innowacje. Chętnie próbują nowych smaków i konsystencji
Michał Roczek, prezes firmy Bio Naura/ fot. materiały prasowe

- Tworząc nasze wyroby kierujemy się kilkoma prostymi zasadami: produkt musi być ekologiczny, zdrowy, smaczny i łatwy w spożyciu. Aby przekonać konsumenta do powyższych założeń aktywnie działamy w social mediach. Stawiamy na czyste etykiety, oryginalne produkty i ciekawy design opakowań. To właśnie ten ostatni aspekt, według badań, jest bardzo dobrze odbierany przez naszych klientów i uważamy, że właśnie social media są idealnym miejscem gdzie możemy zrealizować powyższe cele - zapewnia Michał Roczek.

Jego zdaniem polski konsument wciąż poszukuje nowości i innowacji a Polacy są otwarci na wszelkiego rodzaju zmiany i chętnie próbują nowych smaków i konsystencji znanych im produktów z różnych kategorii spożywczych.

Coraz częściej klienci pytają także o „czyste etykiety” i eliminują ze swojej listy zakupów produkty, które w jakikolwiek sposób łamią tę zasadę. - Coraz większą popularność zyskują także portale, które informują o składach różnych produktów w danej grupie spożywczej. Jest to bardzo pomocne medium, które pozwala łatwo wyeliminować produkty, które tylko udają zdrowe alternatywy. Zwłaszcza, że klient poszukuje dziś produktów, które nie wpływają negatywnie na nasze samopoczucie (np. poprzez skład), a przy okazji są smaczne i łatwe w spożyciu - dodaje prezes Bio Naury.

Michał Roczek ujawnia również plan działania firmy na najbliższe 12 miesięcy. - To wprowadzenie na rynek kilku kolejnych innowacyjnych BIO produktów, które pozwolą spojrzeć klientom na żywność organiczną z nieco innej perspektywy. Z naszych obserwacji i przeprowadzonych badań wynika, że najbardziej perspektywicznym segmentem jest kategoria przekąsek. W najbliższym czasie chcielibyśmy poszerzyć nasze portfolio o kolejne BIO produkty w tym segmencie - zapewnia.

Obecnie naszym największym hitem sprzedażowym są BIO wafelki. - Idealnie wpisują się w politykę naszej firmy dotyczącej „czystej etykiety”. Wykluczyliśmy ze składu syrop glukozowo – fruktozowy i olej palmowy, które często stanowią podstawę podobnych produktów. W naszych przekąskach stosujemy nieutwardzone tłuszcze o wysokich walorach jakościowych, jak olej kokosowy i słonecznikowy. Dodatkowo mąka, której używamy jest uzyskiwana z jednej z najstarszych odmian dzikiej, jednoziarnowej pszenicy samopszy - dodaje Michał Roczek. 

Słowo Naura w języku fińskim oznacza „śmiać się”, „uśmiechać”.  Firma Bio Naura, producent ekologicznej żywności, powstała w 2015 r. we Wrocławiu z inicjatywy Pauliny Gola-Sienkiewicz i Michała Roczka.

Bio Naura zaczynała od 4 indeksów (SKU) w portfolio, teraz ma ich ponad 30 w ofercie. Są to m.in. kasze, mąki, makarony i przekąski. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Bio Naura RSS ALERT    /    rynek żywności 2017 RSS ALERT    /    Michał Roczek RSS ALERT    /    social media RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 184.73.14.222
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.