Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Owoce i warzywa

Bio Planet zwiększyła sprzedaż w sierpniu o 36 proc.

Spółka Bio Planet wypracowała w sierpniu 8,6 mln zł przychodów ze sprzedaży, co stanowi 36 proc. wzrostu w stosunku do sprzedaży w sierpniu 2015 r., która wynosiła 6,3 mln zł.

Bio Planet zwiększyła sprzedaż w sierpniu o 36 proc.
Sylwester Strużyna, prezes zarządu Bio Planet/ fot. Żelazna Studio

- W sierpniu 2016 r. spółka kontynuowała intensywne wprowadzenie nowych produktów do swojej oferty wprowadzając około 60 nowych indeksów, m.in. ekologiczne jaja pod marką Bio Planet w opakowaniach po 6 sztuk. Spółka stworzyła nową kategorię produktów, tj. BioKąski Bio Planet (m.in. produkty solone, słodzone, prażone itp.) w westernowej szacie graficznej. Wydzielenie BioKąsków z dotychczasowych serii umożliwi klientom lepsze rozumienie podziału produktów Bio Planet na kategorie (serie kolorystyczne) i w naszej ocenie przyczyni się do umocnienia marki Bio Planet na polskim rynku produktów ekologicznych -  informuje zarząd spółki w raporcie.

Bio Planet konfekcjonuje i dystrybuuje na terenie całej Polski spożywcze produkty ekologiczne. Spółka prowadzi sprzedaż także na rynkach zagranicznych.

Firma dostarcza na rynek produkty ekologiczne pod własną marką Bio Planet. W 2013 roku sprzedała 2,5 mln opakowań żywności ekologicznej pod marką Bio Planet. Jednocześnie dystrybuuje produkty bio szeregu innych marek: Alce Nero, Allos, Bio Planete, Bio Food, Cocoa, Lebensbaum, Natumi, Primaeco, Sobbeke, Terrasana, Vitaquell, Vivani, Wasąg, Yogi Tea, Zwergenwiese.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Bio Planet RSS ALERT    /    rynek żywności ekologicznej RSS ALERT    /    żywność ekologiczna 2016 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.147.142.16
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.