REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Bonduelle: Zwiększyliśmy udziały i sprzedaż produktów w 2015 r.

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 24-05-2016, 11:12
Bonduelle: Zwiększyliśmy udziały i sprzedaż produktów w 2015 r.
Anna Telakowiec, dyrektor marketingu Bonduelle Polska/ fot. materiały prasowe

- W wymagającej sytuacji rynkowej, w kontekście deflacji które wg. danych GUS dla produktów żywnościowych wyniosła -1,6 proc. rocznie, marka Bonduelle zwiększyła udziały i sprzedaż produktów na polskim rynku detalicznym w 2015 r. - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Anna Telakowiec, dyrektor marketingu Bonduelle Polska.

REKLAMA

Jaki był dla firmy Bonduelle Polska 2015 r. Z jakimi wynikami firma zakończyła 2015 r. Co determinuje rozwój firmy w tym roku?

Główne obszary determinujące rozwój firmy w minionym roku to umocnienie pozycji lidera i wzrost udziałów na wymagającym rynku warzyw przetworzonych wsparte istotnymi inwestycjami w markę w Polsce oraz dalszy rozwój produkcji na rynek polski i zagraniczny 2 fabryk w Gniewkowie i Ruchocicach.

W Polsce wprowadziliśmy w ostatnich latach unikalną innowację w Polsce - warzywa na parze w puszkach. Są one istotnym motorem wzrostu marki w ubiegłym roku z wynikami + 30 proc. wzrostu sprzedaży rok do roku. Ta sama linia pojawiła się w mrożonkach produkowanych w Polsce w naszej fabryce w Gniewkowie i pozwoliła na blisko 10 proc. wzrost sprzedaży produktów Bonduelle na rynku poza dyskontami.

W wymagającej sytuacji rynkowej, w kontekście deflacji które wg. danych GUS dla produktów żywnościowych wyniosła -1,6 proc. rocznie, marka Bonduelle zwiększyła udziały i sprzedaż produktów na polskim rynku detalicznym.

Drugim obszarem działania firmy jest gastronomia - rozwijający się segment rynku, pozostający jednak w tyle za krajami Europy zachodniej, gdzie poziom dochodów i zwyczaje skłaniają do wyższych wydatków na żywienie osób indywidualnie i całych rodzin poza domem. Jednak sytuacja w Polsce w obszarze gastronomii zmienia się niezwykle dynamicznie, co możemy zaobserwować chociażby wraz z rozkwitem nowych restauracji. W tej części biznesu wdrażamy nową strategię działania i w ostatnim roku przyniosła ona wymierne, pozytywne efekty.

Ważnym czynnikiem tej strategii w gastronomii jest koncentracja na unikalnej ofercie produktowej innowacyjnych warzywach konserwowych Pakowanych Próżniowo Sous Vide i mrożonych Gotowanych na parze Minute.

Warzywa, które trafiają w marce Bonduelle na polskie stoły są uprawiane m.in. na Kujawach i przetwarzane  w fabryce w Gniewkowie. W minionym roku zrealizowaliśmy tam szereg inwestycji oraz wdrożyliśmy kolejne programy poprawiające bezpieczeństwo pracy, które jest dla nas priorytetem. Produkcję pieczarek realizujemy w fabryce w Ruchocicach, która sukcesywnie zwiększa produkcję na rynek krajowy i zagraniczny.   

Jakie plany Bonduelle ma na najbliższe miesiące?

Dokładnie przyglądamy się trendom zarówno światowym jak i polskim - najważniejszym wyznacznikiem podejmowanych działań jest dla nas konsument, który ostatecznie podejmuje decyzje zakupowe kluczowe dla wyników biznesowych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 495) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH