Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Bonduelle: Zwiększyliśmy udziały i sprzedaż produktów w 2015 r.

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 24-05-2016, 11:12
Bonduelle: Zwiększyliśmy udziały i sprzedaż produktów w 2015 r.
Anna Telakowiec, dyrektor marketingu Bonduelle Polska/ fot. materiały prasowe

- W wymagającej sytuacji rynkowej, w kontekście deflacji które wg. danych GUS dla produktów żywnościowych wyniosła -1,6 proc. rocznie, marka Bonduelle zwiększyła udziały i sprzedaż produktów na polskim rynku detalicznym w 2015 r. - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Anna Telakowiec, dyrektor marketingu Bonduelle Polska.

Jaki był dla firmy Bonduelle Polska 2015 r. Z jakimi wynikami firma zakończyła 2015 r. Co determinuje rozwój firmy w tym roku?

Główne obszary determinujące rozwój firmy w minionym roku to umocnienie pozycji lidera i wzrost udziałów na wymagającym rynku warzyw przetworzonych wsparte istotnymi inwestycjami w markę w Polsce oraz dalszy rozwój produkcji na rynek polski i zagraniczny 2 fabryk w Gniewkowie i Ruchocicach.

W Polsce wprowadziliśmy w ostatnich latach unikalną innowację w Polsce - warzywa na parze w puszkach. Są one istotnym motorem wzrostu marki w ubiegłym roku z wynikami + 30 proc. wzrostu sprzedaży rok do roku. Ta sama linia pojawiła się w mrożonkach produkowanych w Polsce w naszej fabryce w Gniewkowie i pozwoliła na blisko 10 proc. wzrost sprzedaży produktów Bonduelle na rynku poza dyskontami.

W wymagającej sytuacji rynkowej, w kontekście deflacji które wg. danych GUS dla produktów żywnościowych wyniosła -1,6 proc. rocznie, marka Bonduelle zwiększyła udziały i sprzedaż produktów na polskim rynku detalicznym.

Drugim obszarem działania firmy jest gastronomia - rozwijający się segment rynku, pozostający jednak w tyle za krajami Europy zachodniej, gdzie poziom dochodów i zwyczaje skłaniają do wyższych wydatków na żywienie osób indywidualnie i całych rodzin poza domem. Jednak sytuacja w Polsce w obszarze gastronomii zmienia się niezwykle dynamicznie, co możemy zaobserwować chociażby wraz z rozkwitem nowych restauracji. W tej części biznesu wdrażamy nową strategię działania i w ostatnim roku przyniosła ona wymierne, pozytywne efekty.

Ważnym czynnikiem tej strategii w gastronomii jest koncentracja na unikalnej ofercie produktowej innowacyjnych warzywach konserwowych Pakowanych Próżniowo Sous Vide i mrożonych Gotowanych na parze Minute.

Warzywa, które trafiają w marce Bonduelle na polskie stoły są uprawiane m.in. na Kujawach i przetwarzane  w fabryce w Gniewkowie. W minionym roku zrealizowaliśmy tam szereg inwestycji oraz wdrożyliśmy kolejne programy poprawiające bezpieczeństwo pracy, które jest dla nas priorytetem. Produkcję pieczarek realizujemy w fabryce w Ruchocicach, która sukcesywnie zwiększa produkcję na rynek krajowy i zagraniczny.   

Jakie plany Bonduelle ma na najbliższe miesiące?

Dokładnie przyglądamy się trendom zarówno światowym jak i polskim - najważniejszym wyznacznikiem podejmowanych działań jest dla nas konsument, który ostatecznie podejmuje decyzje zakupowe kluczowe dla wyników biznesowych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 293) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.