Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Borówka to polski superfood (wideo)

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/ pr
  • Data: 25-05-2018, 15:49
Borówka to polski superfood (wideo)
fot. shutterstock

- Z dietetycznego punktu widzenia borówka nie ma słabych punktów. W mediach jest wiele informacji o jej walorach i stałej obecności w rankingach najzdrowszych owoców. Popularność i ilość sukcesów, w tym eksportowych, sprawia, że również jej produkcja postrzegana jest jako bezproblemowa. W czasie przygotowań do sezonu plantatorzy zwracają uwagę na to, że produkcja borówki jest bardzo wymagająca - informują przedstawiciele Fundacji Promocji Polskiej Borówki.

Przed polskim konsumentem jest jeszcze wiele do odkrycia jak chodzi o borówkę. Jest bardzo polska, produkowana na wysokich standardach. W Polsce jest praktycznie w 100% zbierana ręcznie. Nasi producenci tworzą najbardziej wymagające na świecie standardy jej zbioru, tak by dłużej zachowywała świeżość, wartości zdrowotne i smak świeżo zebranych owoców. Jej jakość zachwyca handlowców i dietetyków. Jest produktem bez wad, dowodem, że zdrowe słodycze istnieją. To superfood, owoc XXI wieku.

- Ludzie powinni znać borówkę od podszewki. Czyli wiedzieć w jaki sposób jest produkowana, oraz to jakie korzyści niesie spożywanie borówki, ponieważ jest owocem bardzo zdrowym, bardzo smacznym, który bardzo lubią dzieci. Tak naprawdę, może być przysmakiem zastępującym słodycze. Jednocześnie produkcja borówki jest bardzo wymagająca. Dlatego warto aby konsumenci mieli świadomość tego jak dużo potrzeba włożyć w to pracy – mówi Tomasz Domański z Koppert Polska.

- Konsumenci powinni wiedzieć jak zdrowym, jak smacznym jest owocem. Jednocześnie jak wiele pracy potrzeba jest do wyprodukowania owoców tak dobrej jakości. Godne wsparcia są wszelkie inicjatywy które promują zdrową żywność, zdrowy tryb życia i walory właśnie tak zdrowych produktów jakim jest borówka - dodaje Domański.

- Walor ekologiczny to jest dla mnie najbardziej przekonujący. Byłem na paru plantacjach, to nie rośnie tak jak buraki cukrowe przy szosie, czy rzepak przy autostradach. Borówka to jest produkt ekologiczny. Rośnie z daleka od wielkich miast, z daleka od szos. Często te plantacje trudno znaleźć gdy jeździmy na wizytę do klientów. Bo są najczęściej zlane, ładnie skomponowane, z naturalnym środowiskiem – mówi Paweł Pintwała, Ekspert ds. Agro Banku BGŻ BNP Paribas.

- Będąc zaproszonym do współpracy z Fundacją Promocji Polskiej Borówki dokładamy swoją cegiełkę do promocji właśnie tej jagody. Sama nasza obecność to też jest pewien sygnał, klienci obserwują nas, że jest bank, to znaczy że jest zainteresowany rozwojem gospodarstw jagodowych – dodaje Paweł Pintwała.


 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 606) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.