Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Bracia Sadownicy: Ciągle mamy dużo do powiedzenia, bo z jabłek można zrobić prawie wszystko!

- Przyglądamy się rynkowi, analizujemy różne kategorie produktowe. Już mogę powiedzieć, że przyszły rok będzie dla nas bardzo intensywny – mamy w planach wdrożenie nowych kategorii produktowych oraz nowych produktów w ramach obecnych linii - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Dawid Błaszczyk, partner zarządzający w firmie Bracia Sadownicy.

Bracia Sadownicy: Ciągle mamy dużo do powiedzenia, bo z jabłek można zrobić prawie wszystko!
Dawid Błaszczyk, partner zarządzający w firmie Bracia Sadownicy, fot. PTWP

2019 r. – jaki to był czas dla firmy Bracia Sadownicy? Co było największym wyzwaniem a co sukcesem?

Rok 2019, drugi w krótkiej historii naszej młodej marki, był dla nas bardzo udany. Zarówno jeśli chodzi o samą markę, jak i firmę. Możemy śmiało powiedzieć, że odnieśliśmy sukces rynkowy. Najbardziej jestem dumny z komentarzy, które dostajemy od konsumentów z wyrazami podziwu za wyjątkowy smak naszych produktów, za szklane opakowania, za ciekawą historię. Często są to e-maile skierowane bezpośrednio do braci z podziękowaniami za dobre produkty. Takie wyrazy uznania od ludzi, którzy postanowili do nas po prostu napisać, że nasze soki im smakują, motywują nas do dalszej pracy.

Firma została zauważona przez media, a nasi bracia nagrodzeni prestiżową nagrodą „30 under 30” miesięcznika Forbes. Jest to polska edycja amerykańskiego konkursu, który docenia młodych, obiecujących biznesmenów, którzy nie ukończyli jeszcze 30 lat.  Członkowie kapituły docenili ich za budowę klasycznego biznesu w technologicznych czasach.

Jeden z naszych braci, Adam Jędrzejewski, otrzymał jedną z głównych nagród od swojej macierzystej uczelni, Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego w konkursie „Przedsiębiorca Roku”. Cieszę się, że marka Bracia Sadownicy jest doceniana nie tylko przez praktyków, ale również przez teoretyków biznesu jednej z najlepszych uczelni w Polsce.

Rok 2019 był również dla nas intensywny pod kątem wdrożeń nowych produktów. Bracia Sadownicy jako pierwsi na rynku wprowadzili w 2018 r.– Musujące Jabłko – gazowany napój na bazie tłocznego na zimno soku jabłkowego, bez dodatku cukru. W tym roku do rodziny Musującego dodaliśmy 2 nowe smaki– z miętą ogrodową oraz z cytryną. Przełomowym produktem wprowadzonym w tym roku były jabłka w opakowaniu bez folii. Owoce zabezpiecza specjalnie zaprojektowana i opatentowana tekturowa tacka wraz z papierową owijką, dzięki czemu folia została całkowicie wyeliminowana. Wybierając ten produkt konsumenci mają okazję zadbać o ochronę środowiska poprzez redukcję użycia opakowań foliowych.

Specjalnie na sezon jesienno-zimowy Bracia przygotowali sezonową nowość - Grzane Jabłko, serię 4 produktów, w których do świeżo wytłoczonego soku dodaliśmy rozgrzewające przyprawy i owoce. Właśnie wdrożyliśmy tą linię z powodzeniem.

więcej informacji:

Bracia Sadownicy RSS ALERT    /    Dawid Błaszczyk RSS ALERT    /    owoce RSS ALERT    /    jabłka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.200.74
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.