Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Owoce i warzywa

Bracia Sadownicy: marka to zobowiązanie do bycia uczciwym wobec konsumentów

- Nasza marka to dla nas zobowiązanie do bycia uczciwym wobec naszych konsumentów. Jabłka są dla nas czymś zupełnie naturalnym, a nasza historia jest prawdziwa. Chcemy przekonać Polaków, dlaczego warto kupować markowe jabłka i przetwory. Nasze soki tłoczone i napoje z jabłek produkujemy sami - z naszych owoców oraz owoców naszych sąsiadów. Mając swoją tłocznię kontrolujemy proces produkcyjny od pola do stołu - zapewniają Adam Jędrzejewski i Paweł Szeroczyński, właściciele marki Bracia Sadownicy.

Bracia Sadownicy: marka to zobowiązanie do bycia uczciwym wobec konsumentów
fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl/ www.sadyogrody.pl
Data: 06-08-2018, 12:06

Adam Jędrzejewski i Paweł Szeroczyński wychowali się w sadzie - ich rodzina zajmuje się uprawą jabłek w Śmiłowicach na Kujawach od kilku pokoleń. Dlatego młodzi sadownicy, wykorzystując swoje pochodzenie i doświadczenie, postanowili spróbować swoich sił w innowacyjnym przetwórstwie owoców pod szyldem Bracia Sadownicy.

Rodzice braci sadowników od lat prowadzą na Kujawach sady, tworząc grupę producencką Sadco, która dzisiaj dysponuje sadami o łącznej powierzchni ok. 300 hektarów. Grupa ma spore doświadczenie w uprawie owoców oraz ich handlu - sprzedaje swoje owoce zarówno w kraju jak i zagranicą. U nas uprawy są zróżnicowane pod względem odmianowym, to daje większe bezpieczeństwo. Specjalizujemy się w grupie odmian Gala, Idared, Champion i Jonagold – zapewniają bracia.

- Nasze produkty kierujemy do osób takich jak my, które są świadomymi konsumentami, odżywiają się zdrowo i czytają etykiety. Nasz konsument jest w sieci, jest aktywny w Social Mediach, głównie na Facebooku, dlatego i my tam działamy. Konsumenci są dzisiaj swego rodzaju detektywami, chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami. Coraz częściej opisują pozytywne doświadczenia z produktami, ciekawe smaki, czy innowacyjne marki – mówi Aleksandra Głuchowska, dyrektor operacyjna w spółce Bracia Sadownicy.

Młode pokolenie postanowiło stworzyć pierwszą polską markę jabłek oraz przetworów z tych owoców. Bracia wypuścili na rynek serię soków tłoczonych i napojów musujących w szklanych butelkach, a do tego nadali swoim owocom logo. Kompleksowe stworzenie marki od samej idei aż do realizacji zajęło im dwa lata. W tym czasie przeprowadzili szereg badań konsumenckich.

Obecnie produkty marki Bracia Sadownicy są dostępne już w takich  sklepach sieciowych jak Makro Cash&Carry, Lidl, Netto, Kaufland, Intermarche, Piotr i Paweł, Auchan, Żabka, sklepach detalicznych oraz na stacjach benzynowych Orlen. Firma cały czas pracuje nad rozwojem dystrybucji, zwłaszcza tej w kanale tradycyjnym.

Bracia Sadownicy są na początku drogi, więc wyzwań przed nimi jest sporo.

- Wprowadzamy na polski rynek innowacyjny napój na bazie soku tłoczonego, bez dodatku cukru, jakiego jeszcze nie było. Wyzwaniem jest więc zapoznanie konsumentów z nową kategorią. Sprzedaż markowych, świeżych owoców to również ogromne wyzwanie - dodają.

więcej informacji:

Bracia Sadownicy RSS ALERT    /    jabłka RSS ALERT    /    rynek jabłek RSS ALERT    /    przetwórstwo jabłek RSS ALERT    /    Adam Jędrzejewski RSS ALERT    /    Paweł Szeroczyński RSS ALERT    /    Aleksandra Głuchowska RSS ALERT    /    sadownictwo RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.185.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.