Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Bracia Sadownicy na FRSiH: Stawiamy na digital, bo to jest naturalne w obecnych czasach

Charakter marki podpowiada nam, żeby komunikować się w prosty sposób, pokazywać osoby, które ją tworzą i ich historie – powiedział Dawid Błaszczyk, partner zarządzający w firmie Bracia Sadownicy, podczas debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Bracia Sadownicy na FRSiH: Stawiamy na digital, bo to jest naturalne w obecnych czasach
Dawid Błaszczyk, partner zarządzający w firmie Bracia Sadownicy, fot. PTWP

W trakcie debaty Dawid Błaszczyk powiedział, że ich marka stawia na bezpośredni kontakt ze swoimi odbiorcami.

– Komunikacja Braci Sadowników jest naturalną konsekwencją tego, jaka jest i jak działa marka. Mówimy i kierujemy swoja ofertę do takich ludzi jak Bracia – młodych i szybko żyjących osób. Stawiamy na digital, bo to jest naturalne w obecnych czasach. A w naszej komunikacji najważniejsza jest autentyczność. Charakter marki podpowiada nam, żeby komunikować się w prosty sposób, pokazywać osoby, które ją tworzą i ich historie. Dlatego tez stworzyliśmy cykl video pt. „Ci od jabłek”, gdzie zarejestrowaliśmy rzeczywistość braci. A media społecznościowe uwiarygodniają nasz kontakt ze społeczeństwem i to nasi obserwujący stają się naszym mikroinfluencerami – wyjaśnił.  

Czytaj więcej: FRSiH2019: Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu (pełna relacja+zdjęcia)

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.23.15
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.