Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Bracia Sadownicy: Sprzedaż markowych jabłek ma sens

Po roku od wystawienia pierwszej faktury za markowe jabłka, inicjatorzy brandu Bracia Sadownicy nie mają wątpliwości, że to był dobry ruch. Ich start-up w pierwszym roku działalności sprzedał towar za około 15 mln zł. Są pewni, że w przyszłym roku sprzedaż co najmniej się podwoi - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Bracia Sadownicy: Sprzedaż markowych jabłek ma sens
fot. materiały prasowe Bracia Sadownicy

Autor: Puls Biznesu
Data: 21-12-2018, 09:06

- Przez całe lata toczyłem dyskusje z rodziną i marketingowcami, czy jest możliwe zbudowanie marki, a więc stworzenie produktu z wartością dodaną na rynku surowca, którym są jabłka, mięso czy jaja. Patrzyłem na rynek zachodni, który się konsolidował, rozwijał i coraz mocniej inwestował w marketing - opowiada na łamach "PB", Adam Jędrzejewski, jeden z braci — twórców marki.

Prób stworzenia owocowych i warzywnych marek było już w Polsce kilka. Spektakularnego sukcesu jednak nikt nie odniósł.

Na bazie surowców wytwarzanych na ponad 300 hektarach, m.in. przez rodzinę i innych członków Grupy Producenckiej Sadco, produkują soki tłoczone, smoothie i oferują niewoskowane świeże jabłka - pakowane w „oddychającą” siatkę zamiast folii, oznaczone marką i odmianą.

Ze swoimi produktami Bracia Sadownicy weszli m.in. do sieci Żabka, Lidl, Biedronka, Auchan, Netto i Makro oraz na stacje benzynowe Orlenu i Shella.

Więcej w "Pulsie Biznesu".

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Adam Jędrzejewski RSS ALERT    /    Bracia Sadownicy RSS ALERT    /    jabłka RSS ALERT    /    rynek jabłek RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.83.93.85
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.