Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Bracia Urbanek: Polacy poszukują produktów szybkich w przygotowaniu, ale równocześnie tradycyjnych i naturalnych

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-04-2012, 10:41
Bracia Urbanek: Polacy poszukują produktów szybkich w przygotowaniu, ale równocześnie tradycyjnych i naturalnych
Firma Bracia Urbanek pracuje właśnie nad nowym produktem z linii owocowej

Polacy są tradycjonalistami i kupują z reguły znane kuchni polskiej smaki. Ogórki konserwowe czy kwaszone, sałatki warzywne, powidła, chrzan cieszą się niezmienną popularnością od wielu lat. I niewiele się zmienia w tym trendzie. Największe zmiany widać jednak w gotowości do poszukiwania zdrowych i szybkich w przygotowaniu produktów opartych na naturalnych składnikach, ale jednocześnie zachowujących tradycyjność smaku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Barbara Grzywacz, dyrektor działu handlu i marketingu firmy Bracia Urbanek.

Jak zauważa nasza rozmówczyni, o ile nie odbiegamy już technologicznie i jakościowo od naszych zachodnich sąsiadów, o tyle smak polskich produktów jest zdecydowanie inny od produktów zagranicznych: bardziej naturalny i domowy. Tą różnicę widać nie tylko w produktach detalicznych, ale także w gastronomii.

- Istotnym elementem, wyróżniającym nas wśród innych Europejczyków jest przywiązanie do tradycji kuchni polskiej. Teoretycznie jesteśmy otwarci na nowości kulinarne, ale najczęściej jednak wybieramy znane sobie smaki. I to właśnie one najlepiej rotują na sklepowych półkach - dodaje Barbara Grzywacz.

Jej zdaniem w naszym kraju ogromną popularnością cieszą się także gotowe do spożycia produkty. - Zabiegani Polacy, przemęczeni pracą i innymi obowiązkami doceniają walory gotowych do użycia produktów, które można zjeść bezpośrednio ze słoika, oszczędzając przy tym cenny czas. W chwili obecnej pojawił się jednak dodatkowy trend na szybkie w przygotowaniu, ale jednocześnie zdrowe produkty. Polacy są coraz bardziej świadomi i coraz częściej przyglądają się etykietom na opakowaniach. Już same określenia produktu typu "wyśmienity smak" mogą nie wystarczyć, aby klient go kupił - komentuje przedstawicielka firmy Bracia Urbanek.

Zgodnie z tymi trendami spółka zamierza kreować portfolio produktów. W 2011 r. wprowadziła na rynek Chrzan Delikatesowy, będący uzupełnieniem obecnego wcześniej w ofercie Chrzanu Łowickiego. Ponadto - w ramach testów - do wytypowanych punktów sprzedaży wprowadzono ogórki kwaszone w woreczkach foliowych w postaci wiórek pod nazwą handlową "krajanka ogórkowa na zupę".

- W chwili obecnej pracujemy nad nowym produktem z linii owocowej. Prace są już na zaawansowanym poziomie, także wkrótce będziemy mogli ujawnić szczegóły - podsumowuje Barbara Grzywacz.

Czytaj także: Firma Bracia Urbanek planuje inwestycje w park maszynowy, magazyn i transport

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH