REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Bracia Urbanek: Polacy poszukują produktów szybkich w przygotowaniu, ale równocześnie tradycyjnych i naturalnych

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-04-2012, 10:41
Bracia Urbanek: Polacy poszukują produktów szybkich w przygotowaniu, ale równocześnie tradycyjnych i naturalnych
Firma Bracia Urbanek pracuje właśnie nad nowym produktem z linii owocowej

Polacy są tradycjonalistami i kupują z reguły znane kuchni polskiej smaki. Ogórki konserwowe czy kwaszone, sałatki warzywne, powidła, chrzan cieszą się niezmienną popularnością od wielu lat. I niewiele się zmienia w tym trendzie. Największe zmiany widać jednak w gotowości do poszukiwania zdrowych i szybkich w przygotowaniu produktów opartych na naturalnych składnikach, ale jednocześnie zachowujących tradycyjność smaku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Barbara Grzywacz, dyrektor działu handlu i marketingu firmy Bracia Urbanek.

REKLAMA

Jak zauważa nasza rozmówczyni, o ile nie odbiegamy już technologicznie i jakościowo od naszych zachodnich sąsiadów, o tyle smak polskich produktów jest zdecydowanie inny od produktów zagranicznych: bardziej naturalny i domowy. Tą różnicę widać nie tylko w produktach detalicznych, ale także w gastronomii.

- Istotnym elementem, wyróżniającym nas wśród innych Europejczyków jest przywiązanie do tradycji kuchni polskiej. Teoretycznie jesteśmy otwarci na nowości kulinarne, ale najczęściej jednak wybieramy znane sobie smaki. I to właśnie one najlepiej rotują na sklepowych półkach - dodaje Barbara Grzywacz.

Jej zdaniem w naszym kraju ogromną popularnością cieszą się także gotowe do spożycia produkty. - Zabiegani Polacy, przemęczeni pracą i innymi obowiązkami doceniają walory gotowych do użycia produktów, które można zjeść bezpośrednio ze słoika, oszczędzając przy tym cenny czas. W chwili obecnej pojawił się jednak dodatkowy trend na szybkie w przygotowaniu, ale jednocześnie zdrowe produkty. Polacy są coraz bardziej świadomi i coraz częściej przyglądają się etykietom na opakowaniach. Już same określenia produktu typu "wyśmienity smak" mogą nie wystarczyć, aby klient go kupił - komentuje przedstawicielka firmy Bracia Urbanek.

Zgodnie z tymi trendami spółka zamierza kreować portfolio produktów. W 2011 r. wprowadziła na rynek Chrzan Delikatesowy, będący uzupełnieniem obecnego wcześniej w ofercie Chrzanu Łowickiego. Ponadto - w ramach testów - do wytypowanych punktów sprzedaży wprowadzono ogórki kwaszone w woreczkach foliowych w postaci wiórek pod nazwą handlową "krajanka ogórkowa na zupę".

- W chwili obecnej pracujemy nad nowym produktem z linii owocowej. Prace są już na zaawansowanym poziomie, także wkrótce będziemy mogli ujawnić szczegóły - podsumowuje Barbara Grzywacz.

Czytaj także: Firma Bracia Urbanek planuje inwestycje w park maszynowy, magazyn i transport

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 811) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH