REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Branża śliwek suszonych z Kalifornii widzi wielki potencjał polskiego rynku

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 28-08-2015, 18:20
Branża śliwek suszonych z Kalifornii widzi wielki potencjał polskiego rynku
fot. materiały prasowe

Branża śliwek suszonych z Kalifornii widzi wielki potencjał polskiego rynku bakalii. Dane dla polskiego rynku są optymistyczne i rynek ten daje szansę generowania wzrostów sprzedaży suszonych śliwek z Kalifornii - ocenia amerykańska California Prune Board.

REKLAMA

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez brytyjską firmę Rose Research na zlecenie California Prune Board, obecnie 42 proc. respondentów kupuje śliwki suszone co najmniej raz w miesiącu. A co najważniejsze, 30 proc. badanych deklaruje, że w przyszłości zamierza kupować więcej tych owoców. Zatem polski rynek daje szansę generowania wzrostów sprzedaży suszonych śliwek z Kalifornii. 

- Polscy konsumenci doceniają kalifornijską jakość, co potwierdzają badania, z których wynika, że dla blisko 70 proc. respondentów kalifornijskie pochodzenie śliwek suszonych stanowi zaletę. Branża śliwek suszonych z Kalifornii widzi wielki potencjał polskiego rynku bakalii oraz docenia działania partnerów biznesowych, którzy znakomicie na nim funkcjonują - mówi Mark Dorman, European Marketing Director, California Prune Board (Europe).

- Polska jest dla California Prune Board jednym z kluczowych rynków. Wierzymy, że nasze zaangażowanie, jakie wyrażamy w inwestycjach w badania, komunikację oraz promocję, są dla naszych partnerów biznesowych oraz konsumentów wartością dodaną do jakości premium, jaką na co dzień odnajdą w śliwkach suszonych z Kalifornii - dodaje.

California Prune Board już od zeszłego roku prowadzi działania skierowane na wsparcie biznesu śliwek suszonych nad Wisłą. W sierpniu wystartowała z drugą edycją programu komunikacyjnego dla polskiego rynku, służącego podniesieniu zainteresowania konsumentów śliwkami kalifornijskimi.

W okresie od października 2014 do lipca 2015 roku została przeprowadzona pierwsza edycja kampanii informacyjnej „Przyjaciółka z Kalifornii”, która swoim zasięgiem objęła ponad 12 mln odbiorców (dane Instytutu Monitorowania Mediów i SentiOne).

California Prune Board reprezentuje branżę suszonych śliwek z Kalifornii, składającą się z 900 plantatorów śliwek oraz 26 firm konfekcjonujących pod nadzorem Kalifornijskiego Departamentu Żywności i Rolnictwa. Kalifornia zaopatruje 99 procent dostaw w Stanach Zjednoczonych oraz 42 procent światowych dostaw suszonych śliwek. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 295) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH