Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Brytyjska firma sokiem z buraków chce rywalizować z napojami typu Red Bull Energy Shot

  • Autor: Adam Bogacz dla serwisu portalspozywczy.pl
  • Data: 23-04-2010, 09:40

Firma James White Drinks wprowadza na rynek wersję soku z buraków pod marką Beet It jako „one-shot". W 70 ml skoncentrowanej wersji shot jest ta sama zawartość składników, co w gotowym soku.

Brytyjska firma James White Drinks jest znanym na Wyspach producentem soku z buraka pod marką Beet It. Sok z buraka ma prozdrowotne właściwości w zakresie zdrowia serca.

Wcześniej sok był sprzedawany pod marką Heartbeet, czyli jakby aluzja do nazwy Bicie serca, ale zmieniła na Beet it.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 108) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH