Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Carrefour komentuje sprawę dot. pająka znalezionego w bananach

23 stycznia 2019 r. jeden z klientów sklepu sieci Carrefour na warszawskim Mokotowie, zalazł pająka w kartonie z bananami. Przedstawiciele Carrefoura zajęli oficjalne stanowisko w tej sprawie.

Carrefour komentuje sprawę dot. pająka znalezionego w bananach
fot. materiały prasowe

- Zgodnie z procedurą, cała partia bananów została wycofana z hali sprzedaży i zabezpieczona. Zgłoszenie o incydencie zostało przesłane do wyspecjalizowanej firmy, która zajmuje się obsługą sklepów sieci Carrefour w zakresie ochrony przed szkodnikami. Zabezpieczone banany oraz pająk zostały odebrane przez wspomnianą firmę w celu dokonania ekspertyzy, która potwierdziła, że osobnik należy do gatunku Heteropoda venatoria, a więc nieszkodliwego dla ludzi - zapewniają przedstawiciele sieci Carrefour.

I dodają, że w bananach, które dostępne były dla klientów sklepu od czwartku 24 stycznia, nie odnotowano już obecności żadnych pajęczaków.

- Nie otrzymaliśmy również kolejnych zgłoszeń od klientów innych sklepów. 

Transport egzotycznych pajęczaków wraz z dostawą owoców lub warzyw jest niestety zjawiskiem, które może wystąpić incydentalnie. Carrefour Polska dokłada jednak wszelkich starań, aby podobne sytuacje nie zdarzały się w sklepach sieci - czytamy w informacji od sieci handlowej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

banany RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT    /    pająki w owocach z supermarketu RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.206.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.