Chias Brothers Europe poszerza ofertę prozdrowotnych przekąsek
- Tworząc nasze produkty stawiamy na innowacyjne rozwiązania. Chcemy dać konsumentom nową wartość i stać się najbardziej uwielbianą marką produkującą żywność i napoje z superfoods. Jako pierwsi wprowadziliśmy na polski rynek napoje z nasionami chia, a obecnie rozszerzyliśmy nasze portfolio o kolejne nowości. Linia Peanut Snack to kremy orzechowo-białkowe wzbogacone superfoods występujące w dwóch wariantach smakowych: Classic i Mocca - zapewnia Maciej Mikołajczak, Founder and CEO at Chias Brothers Europe.

- Peanut Snack to zdrowa i wartościowa przekąska, która jest odpowiedzią na dwa rozwijające się trendy: low sugar i high protein. To rozwiązanie dla osób, które mają ochotę na coś słodkiego, ale nie chcą spożywać produktów z wysoką zawartością cukru. To także zdrowa alternatywa dla tradycyjnych słodyczy. Dzięki saszetce z korkiem, jedzenie tej przekąski jest niezwykle wygodne i pozwala zostawić ją „na później” - informuje Maciej Mikołajczak.
Jego zdaniem rynek batonów jest już mocno nasycony. - Produkty, które się na nim pojawiają nie wnoszą żadnej nowej wartości dla konsumenta. Zobaczyliśmy możliwość wniesienia tej nowej wartości do kategorii przekąsek on-the-go – tworząc pyszny i odżywczy produkt w wygodnym opakowaniu, który można mieć zawsze pod ręką - zapewnia.
Firma Chias Brothers Europe powstała w 2015 r. - kiedy młodzi przedsiębiorcy zaczęli gruntowną analizę rynku. W marcu 2016 r. pierwsze produkty – CHIAS Essential - płynne przekąski z nasionami chia z logo Chias Brothers pojawiły się na polskim rynku.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.