Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Chias Brothers: Ludzie chcą żyć w zdrowiu i szczęściu - to napędza rynek superfoods

„Potrzeba matką wynalazków” – to jedno z najczęściej używanych przysłów w odpowiedzi na pytanie o genezę powstania innowacyjnej firmy. Jednak w przypadku Chias Brothers Europe znaczenie matki jest co najmniej dwuwymiarowe… Bo to właśnie rodzicielka założyciela firmy zainspirowała go do tego, by zapakować nasiona chia w butelkę i na tym zarabiać.

Chias Brothers: Ludzie chcą żyć w zdrowiu i szczęściu - to napędza rynek superfoods
Maciej Mikołajczak, CEO Chias Brothers Europe/ fot. materiały prasowe

- Moja mama, która jest konsulem Gwatemali, już wiele lat temu spożywała nasiona chia zalane wodą, na śniadanie lub w ramach przekąsek. Fascynowało mnie to wizualnie, bo wyglądało po prostu dziwnie. Po latach, kiedy sam poszukiwałem alternatywy dla standardowych posiłków, przypomniałem sobie o nich i po dużym researchu rynku zająłem się tematem zawodowo i to wraz z moim wspólnikiem i partnerem, który dzisiaj zarządza zaopatrzeniem i produkcją w naszej firmie. Znaleźliśmy również inwestora – wspomina Maciej Mikołajczak, CEO Chias Brothers Europe.

W 2015 r. młodzi przedsiębiorcy zaczęli gruntowną analizę rynku a już w marcu 2016 r. pierwsze produkty – CHIAS Essential - płynne przekąski z nasionami chia z logo Chias Brothers pojawiły się na polskim rynku.

Co dalej?

- Cały czas poszerzamy portfolio, w tym roku wprowadziliśmy Chias Shake z tzw. superfoodami, nie tylko z nasionami chia ale również z kurkumą, która jest obecnie bardzo pożądana przez konsumentów. Planujemy kontynuować produkcję napojów z różnymi funkcjonalnościami, a w czwartym kwartale tego roku zamierzamy wejść w nowy, poza napojowy, format asortymentowy – zapewnia Maciej Mikołajczak.

Mimo sugestywnej nazwy Chias Brothers Europe planują rozwijać ofertę zarówno z nasionami chia jak również z innymi superskładnikami. Pod koniec kwietnia pojawią się na rynku dwa nowe produkty z dwoma nowymi funkcjami, jeden o naturalnym działaniu energetycznym z guaraną, drugi wyciszającym i uspokajającym z naparami z ziół. Chias Brothers zamierza trzymać się zdrowych, naturalnych składników, bez barwników czy konserwantów.

- Jestem głęboko przekonany, że rynek superfoods będzie kontynuował swój dynamiczny rozwój. Moim zdaniem są i będą dwa drivery tego wzrostu. Po pierwsze ludzie chcą i zawsze będą chcieli żyć w zdrowiu i szczęściu, bo taka jest nasza natura. Superfoods tutaj wygrywają bo są naturalne, dostarczają organizmowi wiele mikro i makroelementów. Po drugie konsumenci szukają dzisiaj prostych i wygodnych rozwiązań, nie chcą sobie życia utrudniać a ułatwiać i tutaj znów superfoody spełniają zadanie, bo w prosty sposób dostarczają kompleksowe odżywienie organizmu. Wierzymy w to i dalej chcemy iść tą drogą – zapewnia Maciej Mikołajczak.

więcej informacji:

Chias Brothers Europe RSS ALERT    /    nasiona chia RSS ALERT    /    superfoods RSS ALERT    /    Maciej Mikołajczak RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.234.114.202
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.