Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Chias Brothers: Ludzie chcą żyć w zdrowiu i szczęściu - to napędza rynek superfoods

  • Autor: Magda Brzózka; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-04-2017, 09:15
Chias Brothers: Ludzie chcą żyć w zdrowiu i szczęściu - to napędza rynek superfoods
Maciej Mikołajczak, CEO Chias Brothers Europe/ fot. materiały prasowe

„Potrzeba matką wynalazków” – to jedno z najczęściej używanych przysłów w odpowiedzi na pytanie o genezę powstania innowacyjnej firmy. Jednak w przypadku Chias Brothers Europe znaczenie matki jest co najmniej dwuwymiarowe… Bo to właśnie rodzicielka założyciela firmy zainspirowała go do tego, by zapakować nasiona chia w butelkę i na tym zarabiać.

- Moja mama, która jest konsulem Gwatemali, już wiele lat temu spożywała nasiona chia zalane wodą, na śniadanie lub w ramach przekąsek. Fascynowało mnie to wizualnie, bo wyglądało po prostu dziwnie. Po latach, kiedy sam poszukiwałem alternatywy dla standardowych posiłków, przypomniałem sobie o nich i po dużym researchu rynku zająłem się tematem zawodowo i to wraz z moim wspólnikiem i partnerem, który dzisiaj zarządza zaopatrzeniem i produkcją w naszej firmie. Znaleźliśmy również inwestora – wspomina Maciej Mikołajczak, CEO Chias Brothers Europe.

W 2015 r. młodzi przedsiębiorcy zaczęli gruntowną analizę rynku a już w marcu 2016 r. pierwsze produkty – CHIAS Essential - płynne przekąski z nasionami chia z logo Chias Brothers pojawiły się na polskim rynku.

Co dalej?

- Cały czas poszerzamy portfolio, w tym roku wprowadziliśmy Chias Shake z tzw. superfoodami, nie tylko z nasionami chia ale również z kurkumą, która jest obecnie bardzo pożądana przez konsumentów. Planujemy kontynuować produkcję napojów z różnymi funkcjonalnościami, a w czwartym kwartale tego roku zamierzamy wejść w nowy, poza napojowy, format asortymentowy – zapewnia Maciej Mikołajczak.

Mimo sugestywnej nazwy Chias Brothers Europe planują rozwijać ofertę zarówno z nasionami chia jak również z innymi superskładnikami. Pod koniec kwietnia pojawią się na rynku dwa nowe produkty z dwoma nowymi funkcjami, jeden o naturalnym działaniu energetycznym z guaraną, drugi wyciszającym i uspokajającym z naparami z ziół. Chias Brothers zamierza trzymać się zdrowych, naturalnych składników, bez barwników czy konserwantów.

- Jestem głęboko przekonany, że rynek superfoods będzie kontynuował swój dynamiczny rozwój. Moim zdaniem są i będą dwa drivery tego wzrostu. Po pierwsze ludzie chcą i zawsze będą chcieli żyć w zdrowiu i szczęściu, bo taka jest nasza natura. Superfoods tutaj wygrywają bo są naturalne, dostarczają organizmowi wiele mikro i makroelementów. Po drugie konsumenci szukają dzisiaj prostych i wygodnych rozwiązań, nie chcą sobie życia utrudniać a ułatwiać i tutaj znów superfoody spełniają zadanie, bo w prosty sposób dostarczają kompleksowe odżywienie organizmu. Wierzymy w to i dalej chcemy iść tą drogą – zapewnia Maciej Mikołajczak.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 457) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH