Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Chias Brothers: Ludzie chcą żyć w zdrowiu i szczęściu - to napędza rynek superfoods

  • Autor: Magda Brzózka; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-04-2017, 09:15
Chias Brothers: Ludzie chcą żyć w zdrowiu i szczęściu - to napędza rynek superfoods
Maciej Mikołajczak, CEO Chias Brothers Europe/ fot. materiały prasowe

„Potrzeba matką wynalazków” – to jedno z najczęściej używanych przysłów w odpowiedzi na pytanie o genezę powstania innowacyjnej firmy. Jednak w przypadku Chias Brothers Europe znaczenie matki jest co najmniej dwuwymiarowe… Bo to właśnie rodzicielka założyciela firmy zainspirowała go do tego, by zapakować nasiona chia w butelkę i na tym zarabiać.

- Moja mama, która jest konsulem Gwatemali, już wiele lat temu spożywała nasiona chia zalane wodą, na śniadanie lub w ramach przekąsek. Fascynowało mnie to wizualnie, bo wyglądało po prostu dziwnie. Po latach, kiedy sam poszukiwałem alternatywy dla standardowych posiłków, przypomniałem sobie o nich i po dużym researchu rynku zająłem się tematem zawodowo i to wraz z moim wspólnikiem i partnerem, który dzisiaj zarządza zaopatrzeniem i produkcją w naszej firmie. Znaleźliśmy również inwestora – wspomina Maciej Mikołajczak, CEO Chias Brothers Europe.

W 2015 r. młodzi przedsiębiorcy zaczęli gruntowną analizę rynku a już w marcu 2016 r. pierwsze produkty – CHIAS Essential - płynne przekąski z nasionami chia z logo Chias Brothers pojawiły się na polskim rynku.

Co dalej?

- Cały czas poszerzamy portfolio, w tym roku wprowadziliśmy Chias Shake z tzw. superfoodami, nie tylko z nasionami chia ale również z kurkumą, która jest obecnie bardzo pożądana przez konsumentów. Planujemy kontynuować produkcję napojów z różnymi funkcjonalnościami, a w czwartym kwartale tego roku zamierzamy wejść w nowy, poza napojowy, format asortymentowy – zapewnia Maciej Mikołajczak.

Mimo sugestywnej nazwy Chias Brothers Europe planują rozwijać ofertę zarówno z nasionami chia jak również z innymi superskładnikami. Pod koniec kwietnia pojawią się na rynku dwa nowe produkty z dwoma nowymi funkcjami, jeden o naturalnym działaniu energetycznym z guaraną, drugi wyciszającym i uspokajającym z naparami z ziół. Chias Brothers zamierza trzymać się zdrowych, naturalnych składników, bez barwników czy konserwantów.

- Jestem głęboko przekonany, że rynek superfoods będzie kontynuował swój dynamiczny rozwój. Moim zdaniem są i będą dwa drivery tego wzrostu. Po pierwsze ludzie chcą i zawsze będą chcieli żyć w zdrowiu i szczęściu, bo taka jest nasza natura. Superfoods tutaj wygrywają bo są naturalne, dostarczają organizmowi wiele mikro i makroelementów. Po drugie konsumenci szukają dzisiaj prostych i wygodnych rozwiązań, nie chcą sobie życia utrudniać a ułatwiać i tutaj znów superfoody spełniają zadanie, bo w prosty sposób dostarczają kompleksowe odżywienie organizmu. Wierzymy w to i dalej chcemy iść tą drogą – zapewnia Maciej Mikołajczak.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (8 580) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH