Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Chias Brothers poszerza ofertę o produkty bez chia i uruchamia e-sklep

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 02-08-2017, 10:09
Chias Brothers poszerza ofertę o produkty bez chia i uruchamia e-sklep
fot. materiały prasowe

Chias Brothers, producent napojów z superfoods, wchodzi w nowe kategorie oraz nowe kanały sprzedaży uruchamiając sprzedaż w własnym sklepie internetowym.

Niedawno Chias Brothers, poznański producent prozdrowotnych napojów z tzw. superfoods poszerzył ofertę o napoje Functional w dwóch wariantach: Harmony i Energy, które zdaniem przedstawicieli firmy przyjęły się na rynku. – Oba produkty dobrze sprzedają się w sektorze convenience – m.in. na stacjach benzynowych i w sieci Żabka. Opcja energetyczna jest dobrą alternatywą dla kawy i napojów energetycznych. Napój relaksacyjny na bazie melisy i rumianku cieszy się popularnością wśród mam i kobiety w ciąży – zapewnia Joanna Kaczmarek, Head of Marketing w Chias Brothers Europe.

- Napoje Chias pojawiają się w kolejnych punktach. Na przestrzeni ostatnich tygodni nasze produkty trafiły do 350 stacji Shell, kilkudziesięciu hipermarketów Auchan i wszystkich sklepów Rossmann. Jesteśmy również coraz częściej obecni w klubach fitness i na eventach sportowych. Chcemy promować naszą markę wśród osób aktywnych, które poszukują szybkiego odżywienia w biegu - dodaje ekspertka.

1. sierpnia Chias Brothers uruchomiło własny sklep e-commerce, w którym pojawiły się nowości produktowe i gadżety. - Wychodzimy poza kategorię napojów – wprowadzamy na rynek Superfood Elixir, czyli odżywkę na bazie białka roślinnego z superfoods. Na rynku brakowało połączenia białka z innymi ważnymi makro i mikro elementami w naturalnej formie. Jest bardzo mało smacznych, wegańskich odżywek białkowych. Nam udało się stworzyć produkt dobry w smaku, a do tego o zdrowym składzie, z dużą ilością superfoods. Dotąd naszą grupą docelową były kobiety w wieku 24-35 lat, głównie mieszkanki dużych miast, aktywne sportowo i zawodowo. Z nowymi produktem chcemy się otworzyć również na mężczyzn – zapewnia Joanna Kaczmarek.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 944) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH