Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Chias Brothers: Świadomość marki zbudowaliśmy dzięki mediom społecznościowym

- Nasza strategia marketingowa bazuje na działaniach w internecie – przez pierwsze 15 miesięcy funkcjonowania firmy nie korzystaliśmy z reklamy w mediach tradycyjnych, dlatego możemy śmiało stwierdzić, że zbudowaliśmy świadomość naszej marki przede wszystkim dzięki mediom społecznościowym - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Joanna Kaczmarek, head of marketing w Chias Brothers Europe.

Chias Brothers: Świadomość marki zbudowaliśmy dzięki mediom społecznościowym
fot. materiały prasowe

Zdaniem specjalistki z Chias Brothers Europe media społecznościowe mają ogromną przewagę nad mediami tradycyjnymi. - Możemy precyzyjnie dotrzeć do naszej grupy docelowej, efekty naszych działań są mierzalne, a nasze pomysły mogą zostać wprowadzone w życie natychmiastowo. Nasi klienci mają możliwość wchodzenia z nami w interakcję. Social Media szczególnie dobrze sprawdzają się w przypadku e-commerce, o który rozszerzyliśmy naszą działalność. W większości przypadków to własnie nasze profile na Facebooku czy Instagramie prowadzą obecnych tam klientów bezpośrednio do sklepu, gdzie w ciągu kilku chwil mogą dokonać zakupu produktów - dodaje Joanna Kaczmarek.

Chias Brothers Europe wykorzystują media społecznościowe nie tylko do działań związanych z marketingiem, public relations i reklamą, ale także do obsługi klienta, zarządzania relacjami z konsumentem, zatrudniania nowych pracowników oraz badań i rozwoju. - W najbliższych miesiącach chcemy postawić jeszcze większy nacisk na kokreację – tworzenie nowych produktów z naszymi klientami za pomocą narzędzi internetowych, po to aby chiasowe nowości w jeszcze większym stopniu zaspokoiły ich potrzeby - ujawnia Joanna Kaczmarek.

Jej zdaniem polscy konsumenci są coraz bardziej świadomi, często czytają etykiety i zwracają szczególną uwagę na skład produktów. Poszukują produktów, które są wygodne w spożyciu i mają krótki skład: bez dodatku cukru, bez konserwantów, sztucznych barwników i aromatów. Ze względu na duży odsetek ludzi, którzy świadomie ograniczają produkty pochodzenia zwierzęcego w swojej diecie coraz większą popularnością cieszy się żywność bez laktozy i na bazie białek roślinnych. - Moim zdaniem polscy konsumenci świadomie poszukują produktów produkowanych w naszym kraju, ponieważ jest to kojarzone z wysoką jakością - dodaje Joanna Kaczmarek.

W 2015 r. młodzi przedsiębiorcy zaczęli gruntowną analizę rynku a już w marcu 2016 r. pierwsze produkty – CHIAS Essential - płynne przekąski z nasionami chia z logo Chias Brothers pojawiły się na polskim rynku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Chias Brothers Europe RSS ALERT    /    superfoods 2017 RSS ALERT    /    rynek superfoods 2017 RSS ALERT    /    media społecznościowe RSS ALERT    /    social media RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Artmetic 2017-11-14 03:34:50
    Blogi, vlogi, kampanie w social media: artmetic.pl

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.239.20
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.