Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Chias Brothers: Świadomość marki zbudowaliśmy dzięki mediom społecznościowym

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 12-09-2017, 11:06
Chias Brothers: Świadomość marki zbudowaliśmy dzięki mediom społecznościowym
fot. materiały prasowe

- Nasza strategia marketingowa bazuje na działaniach w internecie – przez pierwsze 15 miesięcy funkcjonowania firmy nie korzystaliśmy z reklamy w mediach tradycyjnych, dlatego możemy śmiało stwierdzić, że zbudowaliśmy świadomość naszej marki przede wszystkim dzięki mediom społecznościowym - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Joanna Kaczmarek, head of marketing w Chias Brothers Europe.

Zdaniem specjalistki z Chias Brothers Europe media społecznościowe mają ogromną przewagę nad mediami tradycyjnymi. - Możemy precyzyjnie dotrzeć do naszej grupy docelowej, efekty naszych działań są mierzalne, a nasze pomysły mogą zostać wprowadzone w życie natychmiastowo. Nasi klienci mają możliwość wchodzenia z nami w interakcję. Social Media szczególnie dobrze sprawdzają się w przypadku e-commerce, o który rozszerzyliśmy naszą działalność. W większości przypadków to własnie nasze profile na Facebooku czy Instagramie prowadzą obecnych tam klientów bezpośrednio do sklepu, gdzie w ciągu kilku chwil mogą dokonać zakupu produktów - dodaje Joanna Kaczmarek.

Chias Brothers Europe wykorzystują media społecznościowe nie tylko do działań związanych z marketingiem, public relations i reklamą, ale także do obsługi klienta, zarządzania relacjami z konsumentem, zatrudniania nowych pracowników oraz badań i rozwoju. - W najbliższych miesiącach chcemy postawić jeszcze większy nacisk na kokreację – tworzenie nowych produktów z naszymi klientami za pomocą narzędzi internetowych, po to aby chiasowe nowości w jeszcze większym stopniu zaspokoiły ich potrzeby - ujawnia Joanna Kaczmarek.

Jej zdaniem polscy konsumenci są coraz bardziej świadomi, często czytają etykiety i zwracają szczególną uwagę na skład produktów. Poszukują produktów, które są wygodne w spożyciu i mają krótki skład: bez dodatku cukru, bez konserwantów, sztucznych barwników i aromatów. Ze względu na duży odsetek ludzi, którzy świadomie ograniczają produkty pochodzenia zwierzęcego w swojej diecie coraz większą popularnością cieszy się żywność bez laktozy i na bazie białek roślinnych. - Moim zdaniem polscy konsumenci świadomie poszukują produktów produkowanych w naszym kraju, ponieważ jest to kojarzone z wysoką jakością - dodaje Joanna Kaczmarek.

W 2015 r. młodzi przedsiębiorcy zaczęli gruntowną analizę rynku a już w marcu 2016 r. pierwsze produkty – CHIAS Essential - płynne przekąski z nasionami chia z logo Chias Brothers pojawiły się na polskim rynku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 950) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH