Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Chias Brothers: Świadomość marki zbudowaliśmy dzięki mediom społecznościowym

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 12-09-2017, 11:06
Chias Brothers: Świadomość marki zbudowaliśmy dzięki mediom społecznościowym
fot. materiały prasowe

- Nasza strategia marketingowa bazuje na działaniach w internecie – przez pierwsze 15 miesięcy funkcjonowania firmy nie korzystaliśmy z reklamy w mediach tradycyjnych, dlatego możemy śmiało stwierdzić, że zbudowaliśmy świadomość naszej marki przede wszystkim dzięki mediom społecznościowym - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Joanna Kaczmarek, head of marketing w Chias Brothers Europe.

Zdaniem specjalistki z Chias Brothers Europe media społecznościowe mają ogromną przewagę nad mediami tradycyjnymi. - Możemy precyzyjnie dotrzeć do naszej grupy docelowej, efekty naszych działań są mierzalne, a nasze pomysły mogą zostać wprowadzone w życie natychmiastowo. Nasi klienci mają możliwość wchodzenia z nami w interakcję. Social Media szczególnie dobrze sprawdzają się w przypadku e-commerce, o który rozszerzyliśmy naszą działalność. W większości przypadków to własnie nasze profile na Facebooku czy Instagramie prowadzą obecnych tam klientów bezpośrednio do sklepu, gdzie w ciągu kilku chwil mogą dokonać zakupu produktów - dodaje Joanna Kaczmarek.

Chias Brothers Europe wykorzystują media społecznościowe nie tylko do działań związanych z marketingiem, public relations i reklamą, ale także do obsługi klienta, zarządzania relacjami z konsumentem, zatrudniania nowych pracowników oraz badań i rozwoju. - W najbliższych miesiącach chcemy postawić jeszcze większy nacisk na kokreację – tworzenie nowych produktów z naszymi klientami za pomocą narzędzi internetowych, po to aby chiasowe nowości w jeszcze większym stopniu zaspokoiły ich potrzeby - ujawnia Joanna Kaczmarek.

Jej zdaniem polscy konsumenci są coraz bardziej świadomi, często czytają etykiety i zwracają szczególną uwagę na skład produktów. Poszukują produktów, które są wygodne w spożyciu i mają krótki skład: bez dodatku cukru, bez konserwantów, sztucznych barwników i aromatów. Ze względu na duży odsetek ludzi, którzy świadomie ograniczają produkty pochodzenia zwierzęcego w swojej diecie coraz większą popularnością cieszy się żywność bez laktozy i na bazie białek roślinnych. - Moim zdaniem polscy konsumenci świadomie poszukują produktów produkowanych w naszym kraju, ponieważ jest to kojarzone z wysoką jakością - dodaje Joanna Kaczmarek.

W 2015 r. młodzi przedsiębiorcy zaczęli gruntowną analizę rynku a już w marcu 2016 r. pierwsze produkty – CHIAS Essential - płynne przekąski z nasionami chia z logo Chias Brothers pojawiły się na polskim rynku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Artmetic 14-11-2017, 03:34:
Blogi, vlogi, kampanie w social media:
artmetic.pl

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 786) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH