Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Co drugi Polak deklaruje, że Chiquita to jego preferowana marka bananów

  • Autor: pr
  • Data: 26-09-2013, 21:47

1 października 2013 roku w 8 głównych miastach Polski ruszy billboardowa kampania promująca banany Chiquita. Działania reklamowe obejmą: Warszawę, Kraków, Poznań, Trójmiasto, Wrocław, Katowice wraz z aglomeracją śląską, Szczecin oraz Łódź.

Banany swoich zwolenników znalazły również w Polsce - już co drugi Polak deklaruje, że Chiquita to jego preferowana marka bananów (na podstawie wyników badań marki Chiquita przeprowadzonego przez TNS). Wśród respondentów, znających markę Chiquita, aż 85 proc. chciałoby, żeby sklep, w którym robią zakupy miał banany Chiquita w swojej ofercie. 

Kampania zostanie przeprowadzona pod hasłem „Nic nie smakuje tak jak Chiquita", a billboardy ukażą ulubione owoce Polaków ułożone w wyciągnięty do góry kciuk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • J 29-01-2014, 11:49:
50% ludzi preferujących Chiquitę, 60-70% nie zna innej marki bananów

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH