Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Członek zarządu Unilever: Obserwujemy zdecydowane wyhamowanie na rynku ketchupów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 23-11-2010, 15:12
Członek zarządu Unilever: Obserwujemy zdecydowane wyhamowanie na rynku ketchupów
Michał Mrowiec, National Customer Developmnent Director, członek zarządu Unilever Polska

Rozwijamy się w segmencie ketchupów, wprowadzajac na rynek nowe warianty smakowe. Działania te rozpoczeliśmy w ubiegłym roku i jesteśmy aktualnie liderem w tym segmencie - mówi Michał Mrowiec, National Customer Developmnent Director, członek zarządu Unilever Polska.

Jakie są perspektywy dla rynku ketchupów w Polsce? Jakie plany wiąże z rozwojem tej kategorii firma Unilever?

To dla nas bardzo atrakcyjny rynek, jesteśmy na nim obecni z dwoma markami, czyli marką ekonomiczna Tortex oraz pozycjonowaną w segmencie premium marką Hellmann‘s. Od roku prowadzimy działania promocyjne wspierajace markę Tortex:, jesteśmy obecni w telewizji, prowadzimy działania BTL.

Rozwijamy się w segmencie ketchupów, wprowadzajac na rynek nowe warianty smakowe. Działania te rozpoczeliśmy w ubiegłym roku i jesteśmy aktualnie liderem w tym segmencie. Ketchupy smakowe pozwalają nam znacznie zwiększyć zainteresowanie konsumenta naszymi produktami.

Jak obecnie wygląda dynamika wzrostu na rynku ketchupów w Polsce?

W ostatnich latach rynek ketchupów w Polsce rozwijał się bardzo dynamicznie. Poprzedni rok przyniósł kilkunastoprocentowy wzrost wartości kategorii natomiast w 2010 roku obserwujemy zdecydowane wyhamowanie rynku. W szczególnie trudnej sytucaji jest kanał handlu tradycyjnego, który od początku roku notuje spadek.

Nasze marki utrzymują stabilną pozycję na rynku. Warty podkreślenia jest dynamiczny rozwój sprzedaży ketchupów Tortex w kanale handlu nowoczesnego.

Jak wygląda kwestia rozwoju rynku majonezów, szczególnie w kontekście marki Hellmanns?

Hellmann's jest trzecim graczem na rynku. Ambicje mamy większe i cieżko pracujemy, aby poprawić naszą pozycję na rynku, na którym od lat podział nie ulegał zmianie.

Jak chcą Państwo poprawić wyniki swojej marki w kraju?

Chcemy rosnać szybciej niż konkurencja. Planów, jak to zrobić, nie zdradzamy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 798) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH