REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dawtona planuje poszerzać innowacyjną ofertę

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-10-2015, 13:36
Dawtona planuje poszerzać innowacyjną ofertę
fot. Dawtona

- O ile tworzenie nowych produktów to pracochłonny, długi proces, to tworzenie produktów innowacyjnych, nieobecnych jeszcze na rynku to już prawdziwe wyzwanie. Staramy się jednak systematycznie wprowadzać do oferty nowe propozycje - mówi Milena Skołożyńska, brand manager firmy Dawtona.

REKLAMA

- Przykładem takich działań może być kolejny produkt z kategorii przetworów owocowych – powidła jabłkowe 100 proc. Rozwinęliśmy także kategorię soków warzywnych - dodaje ekspertka.

Dawtona posiada własne uprawy, które stanowią przeważający procent źródeł pozyskiwania surowców do produkcji. - Pozostałe warzywa i owoce pochodzą od naszych zaufanych dostawców – takich, z którymi współpracujemy od wielu lat oraz, których uprawy trafiają tylko i wyłącznie do nas. Dzięki takiemu systemowi jesteśmy w stanie kontrolować losy naszych warzyw od ziarenka, aż po zbiory, co daje nam pewność jakości - dodaje. 

Niedawno spółka wprowadziła na rynek dżem pomidorowy. - Pomysł na ten produkt zrodził się z prostej przyczyny – pomidor to w Dawtonie szczególne warzywo. To od niego, prawie 30 temu, wszystko się zaczęło i to on stanowi dziedzictwo, bez którego trudno wyobrazić sobie dzisiaj markę Dawtona. Naturalną ścieżką rozwoju jest dla nas rozwój tej kategorii i co za tym idzie szukanie nowych zastosowań pomidora, który otwiera wiele możliwości - zapewnia Milena Skołożyńska, brand manager firmy Dawtona.

Kategoria dżemów Dawtona jest stosunkowo młodą kategorią – ma 3 lata a konkurencja na tym polu jest bardzo aktywna. - Chcieliśmy, aby dżem pomidorowy był wsparciem kategorii dżemów, jak i produktem, który wyróżnia naszą ofertę od konkurencji - dodaje.

Jej zdaniem polski konsument jest sceptyczny – zazwyczaj na produkty innowacyjne patrzy z dystansem. -  Polacy pomidora znają świetnie, jest niezastąpionym dodatkiem do kanapek, bazą zup i sosów. Jego nowa, słodka odsłona budzi sporo emocji - mówi Milena Skołożyńska.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 247) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH