Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dawtona planuje poszerzać innowacyjną ofertę

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-10-2015, 13:36
Dawtona planuje poszerzać innowacyjną ofertę
fot. Dawtona

- O ile tworzenie nowych produktów to pracochłonny, długi proces, to tworzenie produktów innowacyjnych, nieobecnych jeszcze na rynku to już prawdziwe wyzwanie. Staramy się jednak systematycznie wprowadzać do oferty nowe propozycje - mówi Milena Skołożyńska, brand manager firmy Dawtona.

- Przykładem takich działań może być kolejny produkt z kategorii przetworów owocowych – powidła jabłkowe 100 proc. Rozwinęliśmy także kategorię soków warzywnych - dodaje ekspertka.

Dawtona posiada własne uprawy, które stanowią przeważający procent źródeł pozyskiwania surowców do produkcji. - Pozostałe warzywa i owoce pochodzą od naszych zaufanych dostawców – takich, z którymi współpracujemy od wielu lat oraz, których uprawy trafiają tylko i wyłącznie do nas. Dzięki takiemu systemowi jesteśmy w stanie kontrolować losy naszych warzyw od ziarenka, aż po zbiory, co daje nam pewność jakości - dodaje. 

Niedawno spółka wprowadziła na rynek dżem pomidorowy. - Pomysł na ten produkt zrodził się z prostej przyczyny – pomidor to w Dawtonie szczególne warzywo. To od niego, prawie 30 temu, wszystko się zaczęło i to on stanowi dziedzictwo, bez którego trudno wyobrazić sobie dzisiaj markę Dawtona. Naturalną ścieżką rozwoju jest dla nas rozwój tej kategorii i co za tym idzie szukanie nowych zastosowań pomidora, który otwiera wiele możliwości - zapewnia Milena Skołożyńska, brand manager firmy Dawtona.

Kategoria dżemów Dawtona jest stosunkowo młodą kategorią – ma 3 lata a konkurencja na tym polu jest bardzo aktywna. - Chcieliśmy, aby dżem pomidorowy był wsparciem kategorii dżemów, jak i produktem, który wyróżnia naszą ofertę od konkurencji - dodaje.

Jej zdaniem polski konsument jest sceptyczny – zazwyczaj na produkty innowacyjne patrzy z dystansem. -  Polacy pomidora znają świetnie, jest niezastąpionym dodatkiem do kanapek, bazą zup i sosów. Jego nowa, słodka odsłona budzi sporo emocji - mówi Milena Skołożyńska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH