Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Owoce i warzywa

DayUp: Konsumenci oczekują, że produkty spożywcze będą prozdrowotne i wygodne w "użyciu"

- Większość trendów panujących obecnie na rynku produktów spożywczych można przyporządkować do dwóch mega trendów, które już od kilku lat kształtują strategie marketingowe i produktowe w Polsce. Są to „potrzeba zdrowego stylu życia oraz „poszukiwanie łatwych rozwiązań” - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Bartosz Ponikło, dyrektor ds. marketingu firmy Arteta Sp. z o.o., właściciela marki DayUp.

DayUp: Konsumenci oczekują, że produkty spożywcze będą prozdrowotne i wygodne w

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 05-12-2018, 16:58

- Pierwszy z nich skupia w sobie wszystkie zjawiska dotyczące zdrowego odżywiania np. clean label, produkty funkcjonalne, trend „bez” (laktozy, vegan friendly, bez dodatku cukru, bez glutenu itp.). Drugi związany jest oczekiwaniem przez konsumentów produktów wygodnych w spożyciu (convienience), „na raz” (snacking), na drogę (on-the-go) - wylicza Bartosz Ponikło.

Jego zdaniem oferta marki DayUp jest odpowiedzią na w/w dwa mega trendy jednocześnie. - Zwłaszcza akcentując tzw. czystość etykiety i uczciwość dotyczącą składu (np. brak dodatków technologicznych), co w wielu kategoriach nie jest oczywistością. DayUp wchodzi w taką kategorię udowadniając, że można zaoferować bardzo czysty pod względem składu produkt, wygodny w użyciu, jednocześnie w punkcie cenowym osiągalnym dla konsumenta masowego. Wbrew pozorom polski konsument bardzo szybko absorbuje trendy pochodzące z innych rynków, często szybciej niż konsumenci z krajów rozwiniętych. Trendy, do tej pory uważane za niszowe, stają się nagle bardzo popularne i to nie tylko wśród zamożnych, wielkomiejskich konsumentów. W firmie Arteta nazwaliśmy to strategią umasawiania nisz. Dzięki odpowiedniej polityce cenowej, masowej komunikacji budującej penetrację mentalną marki oraz maksymalnej penetracji fizycznej, dzięki efektywnej dystrybucji ważonej, jesteśmy w stanie oferować do tej pory niszowe produkty szerokiemu gronu konsumentów w całej Polsce - zapewnia ekspert.

2018 r. dla firmy Arteta, właściciela marki DayUp to był rok kolejnych inwestycji w budowę świadomości marki. - Przeprowadziliśmy dwie kampanie reklamowe, które doprowadziły do tego, że już ponad połowa konsumentów w naszej grupie docelowej i ponad 2/3 konsumentów w grupie tzw. millenialsów rozpoznaje markę DayUp. W tym roku skupiliśmy się również na pracy nad portfelem produktów. Wprowadziliśmy kolejny wariant smakowy naszych jogurtowych przekąsek DayUp black (z węglem aktywnym). Rozszerzyliśmy ofertę subbrandu deserów wegańskich DayUp Pearls o nowe smaki oraz o limitowaną edycję zimową. Wprowadziliśmy również zupełnie nową linię produktów DayUp Wake&Joy, wegańskich jaglanek on-the-go. W przyszłym roku chcemy zaskoczyć nowymi produktami w zupełnie nowych kategoriach, zakłócając tam zastane reguły gry - zapewnia.

W tym roku firma weszła z marką DayUp na nowe rynki: niemiecki, brytyjski, chiński, czeski, rumuński oraz do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. - Umocniliśmy naszą pozycję w krajach bałtyckich, na Węgrzech oraz Słowacji. W roku 2019 stawiamy na dynamiczną ekspansję międzynarodową oraz dalszy rozwój dystrybucji w Polsce, zwłaszcza w formatach super i hiper marketowych oraz w wciąż znaczącym w Polsce tzw. kanale tradycyjnym - wylicza Bartosz Ponikło. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

DayUp RSS ALERT    /    Arteta RSS ALERT    /    przekąski prozdrowotne RSS ALERT    /    Bartosz Ponikło RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.218.53
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.