Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

DeCare o "polskich półkach": Segregacja produktów jest zaskakującym pomysłem

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-12-2017, 13:19
DeCare o
Maciej Szała, prezes DeCare/ fot. materiały prasowe

- Z niepokojem śledzimy informacje dotyczące projektów ograniczających handel w niedzielę. Nasze produkty wybierane są przez konsumentów głównie w czasie weekendowych dużych zakupów - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Maciej Szała, prezes DeCare.

- Wtedy też ci najbardziej zabiegani, mają możliwość dokonania świadomych zakupów i poświęcenia większej ilości czasu na wybór produktów, zapoznanie się z bogatą ofertą kuchni świata. Obawiamy się ograniczenia, które w dużej mierze nakładane jest przecież na samych konsumentów – pozbawia się ich możliwości kupowania tak jak lubią, wtedy gdy maja na to czas - zapewnia Maciej Szała, prezes DeCare.

I dodaje, że ceni sobie możliwość wyboru. - Chcemy, aby konsumenci też mogli wybierać swobodnie i świadomie. Odgórnie ustalona segregacja produktów na półkach sklepowych, nie idąca w parze z oczekiwaniami i przyzwyczajeniami konsumentów jest zaskakującym pomysłem.  Obawy budzi też sam podział produktów na „polskie” i inne – część marek znanych konsumentom jako „polskie” jest własnością globalnych korporacji. Nie wiemy co miałoby decydować o oznaczeniu na półkach. Nie jesteśmy przekonani, iż jest to wsparcie jakiego oczekują lokalni producenci żywności w Polsce - mówi prezes.

Jaki był 2017 r. dla DeCare? - Przede wszystkich pełen wyzwań i intensywnej pracy. Rozwój własnej produkcji w kategorii zdrowej żywności to największy sukces mijającego roku. Marka Livity, rozpoznawana głównie dzięki soli himalajskiej została poszerzona o gotowe, bezglutenowe mieszkanki dań oraz wypieków. Produkty odpowiadają na potrzeby konsumentów oraz wpisują się w trend zdrowia i convenience. Półka kuchni świata, od lat będąca naszą domeną, także wpisuje się w trendy konsumenckie, związane z poszukiwaniem interesujących smaków oraz odwagą w eksperymentowaniu i łączeniu smaków lokalnych i dalekich. Cieszy nas, że kolejny rok pokazał, iż trafnie odczytujemy potrzeby konsumentów - mówi Maciej Szała.

W 2018 r. firma skupi się na dalszej rozbudowie marek z portfolio, poszerzaniu oferty, „czystej etykiecie” oraz funkcjonalności produktów, ale również na budowaniu świadomości i lojalności wśród klientów. - Stale inwestujemy w działania promocyjne on i off-line, co znacząco wzmacnia pozycję naszych marek na rynku. Istotnym celem firmy jest wejście na rynki międzynarodowe, gdzie chcemy mieć równie mocną pozycję jak w Polsce. 30-letnie doświadczenie we wprowadzaniu konsumentów w bogactwo kuchni świata sprawia, że patrzymy w przyszłość z optymizmem - dodaje prezes.

Firma De Care to dystrybutor produktów spożywczych z różnych zakątków świata. Od blisko 25 lat prowadzi dystrybucję produktów etnicznych na rynku polskim. Firma powstała z zamiłowania do podróży, fascynacji odmienną kuchnią, uporu w eksperymentowaniu, łączenia i odtwarzania smaków, które zapadły nam w pamięci.

Firma dostarcza produkty etniczne do sieci takich jak: Auchan, Carrefour, Leclerc, Real, Tesco, Biedronka, Intermarche jak również do sieci Cash & Carry: Makro, Selgros. Zaopatruje także rynek tradycyjny, który obejmuje delikatesy i sklepy spożywcze takie jak: Piotr i Paweł, Alma, MarcPol, Żabka, FreshMarket oraz tysiące innych. Produkty dostarcza również do sklepów Rossmann, Empik oraz sklepów internetowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 907) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.