Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Delikatesy Sezam asortyment warzywno-owocowy dobieramy indywidualnie do każdej placówki

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 25-01-2011, 10:14

Delikatesy Sezam stosują różnego rodzaju formy aktywizacji sprzedaży: promocje cenowe, gazetki promocyjne, ulotki weekendowe. Sieć wydaje co miesiąc dwutygodniową gazetkę promocyjną. Promocje weekendowe ogłaszane są w lokalnym tarnobrzeskim radio - informuje www.dlahandlu.pl.

- Stosujemy również specjalne oznaczenia cenowe opracowane dla naszej sieci. Asortyment stoiska owocowo-warzywnego dobierany jest w każdym sklepie na podstawie tzw. listy TOP opracowywanej dla każdej placówki indywidualnie - dodaje nasz rozmówca.

Sieć Delikatesy Sezam prowadzi 11 sklepów własnych oraz 5 placówek franczyzowych. Sklepy własne zlokalizowane są: w Tarnobrzegu (6), Rudniku (1), Tarnowie (1) i w Katowicach (3).

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 780) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH