Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dr. Oetker: Nasze udziały w segmencie pizz mrożonych wzrosły o 12 proc. w ciągu roku

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 03-01-2013, 12:21
Dr. Oetker: Nasze udziały w segmencie pizz mrożonych wzrosły o 12 proc. w ciągu roku
Fot. Dr. Oetker

Z danych Nielsena wynika, że w ciągu ostatniego roku rynek pizz mrożonych wzrósł wartościowo o 5 proc., a ilościowo o 9 proc. W tej kategorii trzy marki należące do Dr. Oetkera - Guseppe, Rigga i Ristorante - cieszą się najwyższą rozpoznawalnością wśród konsumentów. Udziały firmy w segmencie pizz mrożonych wynoszą obecnie 50 proc. wartościowo, co oznacza, że w ostatnim roku wzrosły o 12 punktów procentowych - podaje firma.

Jak dodaje firma Dr. Oetker to właśnie Guseppe jest najsilniejszą marką w tej kategorii. Z początkiem nowego roku spółka intensyfikuje swe działania, ruszając z kampanią promocyjną produktu, obejmującą reklamę telewizyjną oraz działania w internecie. Zaprezentuje ona również dwie nowości - kompozycje smakowe pizzy Guseppe - z szynką i sosem czosnkowym oraz z szynką i salami w wersji pikantnej.

Sprzedaż pizzy Guseppe będzie wspierana od stycznia jeszcze silniej niż w ubiegłym roku. Emisja spotów reklamowych jest zaplanowana na pierwszy kwartał 2013 r. w stacjach: TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych i filmowych. Ponad połowa emisji znajdzie się
w premiowych pozycjach w bloku. Reklama pojawi się również w kanałach VOD - czyli przy popularnych filmach i serialach.

Dr. Oetker Polska specjalizuje się w produkcji ciast w proszku, deserów, dodatków do pieczenia, dekoracji do ciast, środków żelujących, pizzy mrożonej i deserów gotowych. Obecnie w ofercie Dr. Oetkera znajduje się ponad 200 produktów, produkowanych w czterech zakładach: w Gdańsku-Oliwie (produkty w proszku), w Łebczu (produkty mrożone), w Makowie Mazowieckim (produkty mleczne) i Ciechomicach koło Płocka (słodkie dekoracje). Firma zatrudnia łącznie ponad 600 osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (7)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • gimlini 30-05-2015, 00:50:
Udziały im rosną, wszystko rośnie, tylko nie pensje pracowników, poczytajcie forum gowork.pl/opinie_czytaj,877582 i rzeczy jakie tam wypisuja, masakra.
  • Zaskocz mnie 08-01-2013, 22:08:
Przejrzyjcie na oczy Hortex wypowiadając umowę ma swój plan i tak załatwi swoich dystrybutorów - tych jeszcze lojalnych
  • rafi 08-01-2013, 18:21:
Brawo. Iglotex pewnie stracił te 12% i dostał po tyłku i bardzo dobrze.Należy im się. A Droetkerowi proponuje dać przedstawicielom dystrybutorów 1zł za sprzedany karton i iglotex zniknie z zamrażalek. Razem z hortexem zniszczcie tą bandę wyzyskiwaczy.

Zobacz wszystkie komentarze (7)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 643) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH