Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dwie duże kampanie reklamowe firmy Kamis

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 12-10-2011, 10:47

Trwają dwie kampanie reklamowe marki KAMIS promujące nowe produkty: Keczuporka, pierwszy na rynku ketchup dla dzieci suplementowany wapniem, żelazem i witaminą D oraz nowy słodki smak w linii Złociste Nuggetsy.

Październikowa kampania Keczuporka obejmuje głównie wysokonakładową prasę kobiecą. Reklamy mają formę advertioriali przygotowywanych bezpośrednio przez redakcje, dopasowanych do tytułu w którym się ukazują. Grupa docelowa kampanii, to przede wszystkim mamy dzieci w wieku 4-10 lat.

Kampania reklamowa nowego smaku w linii Złociste Nuggetsy - na słodko trwa od połowy sierpnia do końca października. Główna grupa docelowa to kobiety, matki dzieci w wieku 3-14 lat. Kampania jest prowadzona w wysokonakładowej prasie kobiecej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 944) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH