REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor Fleury Michon: Nasze inwestycje w Polsce będą znaczące

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 27-06-2012, 10:13
Dyrektor Fleury Michon: Nasze inwestycje w Polsce będą znaczące
Julien Fournier, dyrektor marketingu Fleury Michon

Polska jest krajem, który nie przestaje być atrakcyjnym rynkiem dla dynamicznie rozwijających się firm. Dlatego zdecydowaliśmy się zainwestować w Polsce znaczące środki - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Julien Fournier, dyrektor marketingu Fleury Michon.

REKLAMA
Ile środków firma przeznacza na sfinansowanie ekspansji rynkowej? Na co zostaną wydane - na marketing i reklamy, nowe produkty, koszty wejścia do sieci handlowych?

Dane dotyczące środków finansowych, które zdecydowaliśmy się zainwestować w Polsce są poufne. Mogę jednak zdradzić, że są one znaczące. Inwestując koncentrujemy się głównie na badaniach polskiego rynku, aby lepiej zrozumieć potrzeby konsumentów. Szczególną uwagę zwracamy na rozwój nowych produktów tak, aby były odpowiednio dostosowane do potrzeb polskiego rynku. Zdecydowaliśmy się również zainwestować w założenie firmy w Polsce. Zatrudniliśmy również polski zespół specjalistów, który dba o logistykę i sprzedaż produktów. Zależy nam bardzo, żeby konsumenci odkrywali nasze dania, dlatego inwestujemy również w promocje i degustacje produktów.

Dlaczego firma zdecydowała się na ekspansję właśnie teraz? Co zmieniło się na polskim rynku? Czy okres kryzysu gospodarczego jest właściwym momentem, by podejmować takie decyzje?

To niewątpliwie trudny okres dla gospodarki. Jednak Polska jest krajem, który nie przestaje być atrakcyjnym rynkiem dla dynamicznie rozwijających się firm jaką jest Fleury Michon. Wejście na nowy rynek zagraniczny zawsze wiąże się z ryzykiem, ale w tym przypadku wierzymy, że Polska to dobry wybór.

Czy spółka badała potencjał polskiego rynku dań gotowych?

Podejmując decyzję o wejściu na polski rynek poza zbudowaniem zespołu projektowego składający się z Polaków, postawiliśmy oczywiście na badania rynku, które pomogły nam zrozumieć specyfikę polskiego konsumenta: w jaki sposób reaguje na produkty i jakiego oczekiwania i czy kieruje się podejmując decyzje zakupowe. To pomogło nam stworzyć unikalne receptury przystosowane do potrzeb rynku.

Podsumowując, nasza uwaga nie koncentruje się jedynie na liczbach związanych z rynkiem sprzedaży produktów. To oczywiste, że rozpoczynając działalność i wchodząc na nowy rynek, liczby nie zawsze spełniają oczekiwania. Jednak wierzymy, że wspólnie z naszymi polskimi specjalistami uda nam się osiągnąć sukces i sprzedaż produktów Fleury Michon w Polsce spełni nasze oczekiwania, bo wasz kraj jest dla nas naprawdę interesującym rynkiem.

Przeczytaj także:

Dyrektor Fleury Michon: Rozmawiamy z kolejnymi delikatesami na temat sprzedaży naszych dań gotowych

Fleury Michon rozważy w przyszłości rozpoczęcie produkcji w Polsce

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (24 925) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH