REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor generalny McCormick: Szansą na rozwój na polskim rynku przypraw są innowacje

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 17-10-2011, 12:20
Dyrektor generalny McCormick: Szansą na rozwój na polskim rynku przypraw są innowacje
Fiona McDonnell, dyrektor generalny McCormick Polska. Fot. zelaznastudio.pl.

Dla McCormick najważniejsza obecnie jest szybka integracja z Kamis oraz dokładne poznanie specyfiki polskiego i wschodnioeuropejskiego rynku. - Skupimy się na produktach innowacyjnych i na wprowadzaniu nowych produktów - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Fiona McDonnell, dyrektor generalny w McCormick Polska.

REKLAMA

-Marka Kamis ma bardzo silną pozycję w Polsce, co bardzo dobrze wpisuje się w strategię rozwoju firmy McCormick. Zamierzamy w pierwszej kolejności umocnić wszystkie marki należące do Kamis obecne na rynku polskim, potem natomiast będziemy starali się to zrobić na rynkach zagranicznych, na których marka Kamis jest obecna - mówi Fiona McDonnell.

McCormick zapowiadał już wcześniej, że rozważy wprowadzenie do Polski swoich produktów, które mogłyby być sprzedawane pod marką Kamis.

- Nie wykluczamy wprowadzania nowych produktów z kategorii, które posiada McCormick pod marką Kamis, o ile będą one odpowiadać gustom Polaków. To będzie jednak zależało od bardzo wielu czynników, przede wszystkim od kalkulacji korzyści oraz od naszych relacji z sieciami handlowymi - ocenia dyrektor generalny McCormick Polska.

- Myślimy o konkretnych produktach, ale obecnie najważniejsza dla rozwoju naszej działalności jest szybka integracja McCormick i Kamis, oraz dogłębne poznanie specyfiki polskiego i wschodnioeuropejskiego rynku. Naszym zadaniem jest połączenie tego, co najlepsze w McCormick z tym, co najlepsze w Kamisie - dodaje.

Kamis posiada spółki zależne w Rosji, na Ukrainie i w Rumunii. McCormick zamierza je umacniać i nie planuje zmian w kwestii dystrybucji.

Jak ocenia Fiona McDonnell, polski rynek jest konkurencyjny, jest też inny od rynków, na których dotychczas działa McCormick, ze względu na stopień jego rozwoju.

- Szansę na rozwój działalności na rynku przypraw należy upatrywać nie tylko w zwiększaniu możliwości dystrybucyjnych, ale przede wszystkim we wprowadzaniu innowacji produktowych - mówi nasza rozmówczyni.

Przeczytaj także:

McCormick: Będziemy rozwijać dotychczasową działalność biznesową Kamis

McCormick przejmuje za ok. 830 mln zł firmę Kamis

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH