Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Helio: Moda na zdrową żywność wpływa na rynek produktów dla dzieci

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-08-2015, 10:28
Dyrektor Helio: Moda na zdrową żywność wpływa na rynek produktów dla dzieci
Grzegorz Sobociński, kierownik biura zarządu i marketingu w firmie Helio

- Wyraźnym trendem kształtującym dzisiejszy rynek jest sięganie po przekąski naturalne i zdrowe. Moda na zdrową żywność wpływa nie tylko na dorosłych, ale pośrednio także na dzieci. Według przeprowadzonych badań coraz większy odsetek rodziców deklaruje, że stara się kupować swoim dzieciom zdrowe przekąski, zaś polscy konsumenci przywiązują największą wagę do tego by żywność była naturalna, nie zawierała konserwantów, oraz cechowała ją wysoka jakość – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Grzegorz Sobociński, kierownik biura zarządu i marketingu w firmie Helio.

Zdaniem Grzegorza Sobocińskiego, z badań wynika, że Polacy coraz częściej chcą być świadomymi konsumentami - wiedzieć co kupują i jedzą. - Jednocześnie naukowcy dowodzą, że kolejne pokolenia są słabsze i bardzie podatne na choroby cywilizacyjne, a konserwanty mogą wpływać na nasze zdrowie bardziej niż dotychczas przewidywano – dodaje.

- Wyniki badań wskazują również, że Polacy coraz chętniej sięgają po produkty od sprawdzonych i pewnych dostawców, w ten sposób minimalizując ryzyko nietrafionych zakupów. Ważne jest także rodzime pochodzenie produktów – mówi kierownik w Helio.

Jak podkreśla, na przestrzeni ostatnich dekad nastąpiły bowiem procesy, które zmieniły nasze (jako społeczeństwa) przyzwyczajenia i styl życia. - Truizmem jest zatem stwierdzenie, że brak ruchu przyczynia się do otyłości, jednak im mniej ruchu tym większa rola pozostałych czynników, w tym przede wszystkim diety. Niezależnie zatem od promocji aktywności fizycznej, korzystnym dla społeczeństwa jest edukacja w zakresie zasad zdrowego żywienia. Dlatego właśnie przy tworzeniu kampanii mediowych współpracujemy z dietetykami i czołową akademią medyczną w Polsce, aby nasz przekaz był nie tylko atrakcyjny, ale przede wszystkim kompetentny i przydatny. Oczywiście angażujemy się zatem w promocję sportu, ot chociażby sponsorując zakup strojów sportowych dla dzieci z mniej zamożnych klubów sportowych, ale przede wszystkim staramy się podpowiadać jak jeść zdrowo i minimalizować skutki naszych niekorzystnych przyzwyczajeń żywieniowych, np. jeżeli obiecaliśmy dziecku popcorn do wspólnego oglądania filmu, czy meczu, to zamiast tradycyjnego produktu wybierzmy popcorn Helio Natura bez tłuszczu i soli, dzięki czemu uzyskamy naprawdę zdrowy kompromis między zachciankami a zdrową dietą – podsumowuje Sobociński.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 073) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH