Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Dyrektor marki Winiary / Nestle: Będziemy przejmować, jeśli będzie to miało biznesowy sens

- W ostatnich latach nasza marka rozwijała się głównie poprzez wprowadzanie innowacyjnych produktów. Chcemy się rozwijać i rosnąć, a żeby tak się działo, trzeba wprowadzać nowe produkty i wchodzić w nowe kategorie. My oczywiście też mamy takie plany, będziemy wchodzić w nowe kategorie produktowe. Mamy jednak świadomość, że półki w sklepach nie są z gumy, dlatego chcemy wspierać rozwój nowych kategorii - mówi w wywiadzie z serwisem www.portalspozywczy.pl Leszek Wącirz, dyrektor działu wyrobów kulinarnych w Nestle Polska.

Dyrektor marki Winiary / Nestle: Będziemy przejmować, jeśli będzie to miało biznesowy sens
Leszek Wącirz, dyrektor działu wyrobów kulinarnych w Nestle Polska

Winiary planuje realizować swoje cele organicznie czy poprzez akwizycje?

Planujemy rozwój organiczny, nie wykluczamy również akwizycji. Jeśli pojawi się na horyzoncie ciekawa oferta, firma do przejęcia, której strategia pasuje do naszych założeń, nie wykluczamy przejęć. Na polskim rynku jest dużo ciekawych firm.

W ostatnim czasie wielu analityków wskazywało, że Kamis może być łakomym kąskiem do przejęcia i że wielcy tego świata będą walczyć o przejęcie udziałów w tej firmie? Czy gdyby była taka możliwość Nestle byłoby zainteresowane przejęciem tej firmy? Profil jej działalności pasowałby do Państwa konceptu.

Proces konsolidacji polskich producentów w sektorze spożywczym cały czas się dzieje, to dynamiczna sytuacja i wszystko może się zdarzyć a my mamy zamiar uczestniczyć w tych zmianach na rynku. Nie podam konkretnej listy firm, którymi jesteśmy zainteresowani. Jednak jeżeli stwierdzimy, że ma sens połączenie sił z innymi producentami , zrobimy to.

Czy tego typu rozmowy na temat łączenia sił z innymi spółkami miały już miejsce?

Nie. Na razie jesteśmy aktywnym obserwatorem sytuacji na rynku. Ciągle pojawiają się informacje o kolejnych przejęciach w sektorze spożywczym. Jeśli pojawi się firma, której przejęcie będzie miało dla nas biznesowy sens, nie pozostaniemy bierni.

Mamy know-how, jesteśmy obecnie praktycznie we wszystkich kategoriach na świecie, mamy doświadczenie z pizzą mrożoną, ciastami w płynie itp. Właściwie każda możliwa konsystencja, rodzaj opakowania, forma jest nam znana w związku z tym wszystko może się zdarzyć . Mamy nieograniczone możliwości jeżeli chodzi o wprowadzenie na rynek produktów z całego świata. Będziemy wchodzić w nowe kategorie, żadnej z nich nie wykluczamy. Jeżeli tylko konsument da nam sygnał, że oczekuje nowych produktów, poszerzymy ofertę, żeby sprostać jego oczekiwaniom.

Czy w tym roku coś się może zdarzyć?

Oczywiście, że w tym roku wszystko może się zdarzyć - na ten temat są nawet piosenki...

Będziemy czekać na te zdarzenia...

My również...

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Leszek Wącirz RSS ALERT    /    Nestle RSS ALERT    /    Kamis RSS ALERT    /    akwizycje RSS ALERT    /    pizza RSS ALERT    /    przejęcia RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • marzena 2011-02-01 20:37:03
    Moderator: Zgodnie z zasadami Forum komentarz został usunięty.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.87.18.165
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.