Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Dyrektor marki Winiary/Nestle: Będziemy wchodzić w nowe kategorie produktów

- Nie wykluczam możliwości wejścia w dania gotowe, dania mrożone, nie wykluczam żadnych kategorii, wszystko jest możliwe. To tylko kwestia podjęcia określonych decyzji wynikających z potrzeb naszych konsumentów - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Leszek Wącirz, dyrektor działu wyrobów kulinarnych w Nestle Polska.

Dyrektor marki Winiary/Nestle: Będziemy wchodzić w nowe kategorie produktów
Leszek Wącirz, dyrektor działu wyrobów kulinarnych w Nestle Polska

Czy produkty Nestle, które funkcjonują na świecie, pojawią się w polskim portfolio firmy? Które kategorie są najbardziej pożądane, czego polski konsument oczekuje?

Polski konsument lubi innowacje, lubi trochę eksperymentować, podróżuje i stale przywozi nowe smaki. My mamy bardzo rozwinięty system badań rynkowych i zaplecze , jesteśmy obecni praktycznie na wszystkich rynkach na świecie i mamy nieograniczone możliwości czerpania z tej wiedzy. Jednak nie podam konkretnie jakie produkty chcemy wprowadzić na nasz rynek.

W przeszłości Winiary sprzedawało mono przyprawy: sól, pieprz, paprykę. Sprzedawaliśmy również wodę mineralną, makarony, herbaty. Pojemność naszej marki i jej kompetencje są ogromne i to daje nam pewne pole działania.

Możemy wchodzić w nowe kategorie i będziemy to czynić. Nie wykluczam możliwości wejścia w dania gotowe, dania mrożone, nie wykluczam żadnych kategorii. Bierzemy pod uwagę zarówno akwizycje jak i rozwój organiczny.

Która z kategorii, które Państwo oferujecie ma największy potencjał wzrostu?

W ostatnich czterech latach notowaliśmy wzrosty praktycznie we wszystkich kategoriach w których jesteśmy obecni i chcemy kontynuować ten trend. Bardzo dynamicznie rozwijającą się kategorią, bo przynoszącą dwucyfrowe wzrosty rocznie, jest na przykład kategoria fixów. Jest to efekt wielu innowacji w tej kategorii ( np.wspomiany już Pomysł na kurczaka soczystego z torebką do pieczenia ) oraz duże inwestycje w media. Z pewnością jest to kategoria której warto przeznaczyć więcej miejsca na półkach sklepowych.

Pozostałe fragmenty rozmowy z Leszkiem Wącirzem, dyrektorem działu wyrobów kulinarnych w Nestle Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Winiary RSS ALERT    /    Nestle RSS ALERT    /    przyprawy RSS ALERT    /    przejęcia RSS ALERT    /    dania gotowe RSS ALERT    /    mrożonki RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • wszystko jest możliwe... 2011-02-01 19:47:58
    nawet pasza dla koni..

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.90.45.27
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.