Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor marki Winiary/Nestle: Będziemy wchodzić w nowe kategorie produktów

  • Autor: Magdalena Brzózka, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 01-02-2011, 11:48
Dyrektor marki Winiary/Nestle: Będziemy wchodzić w nowe kategorie produktów
Leszek Wącirz, dyrektor działu wyrobów kulinarnych w Nestle Polska

- Nie wykluczam możliwości wejścia w dania gotowe, dania mrożone, nie wykluczam żadnych kategorii, wszystko jest możliwe. To tylko kwestia podjęcia określonych decyzji wynikających z potrzeb naszych konsumentów - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Leszek Wącirz, dyrektor działu wyrobów kulinarnych w Nestle Polska.

Czy produkty Nestle, które funkcjonują na świecie, pojawią się w polskim portfolio firmy? Które kategorie są najbardziej pożądane, czego polski konsument oczekuje?

Polski konsument lubi innowacje, lubi trochę eksperymentować, podróżuje i stale przywozi nowe smaki. My mamy bardzo rozwinięty system badań rynkowych i zaplecze , jesteśmy obecni praktycznie na wszystkich rynkach na świecie i mamy nieograniczone możliwości czerpania z tej wiedzy. Jednak nie podam konkretnie jakie produkty chcemy wprowadzić na nasz rynek.

W przeszłości Winiary sprzedawało mono przyprawy: sól, pieprz, paprykę. Sprzedawaliśmy również wodę mineralną, makarony, herbaty. Pojemność naszej marki i jej kompetencje są ogromne i to daje nam pewne pole działania.

Możemy wchodzić w nowe kategorie i będziemy to czynić. Nie wykluczam możliwości wejścia w dania gotowe, dania mrożone, nie wykluczam żadnych kategorii. Bierzemy pod uwagę zarówno akwizycje jak i rozwój organiczny.

Która z kategorii, które Państwo oferujecie ma największy potencjał wzrostu?

W ostatnich czterech latach notowaliśmy wzrosty praktycznie we wszystkich kategoriach w których jesteśmy obecni i chcemy kontynuować ten trend. Bardzo dynamicznie rozwijającą się kategorią, bo przynoszącą dwucyfrowe wzrosty rocznie, jest na przykład kategoria fixów. Jest to efekt wielu innowacji w tej kategorii ( np.wspomiany już Pomysł na kurczaka soczystego z torebką do pieczenia ) oraz duże inwestycje w media. Z pewnością jest to kategoria której warto przeznaczyć więcej miejsca na półkach sklepowych.

Pozostałe fragmenty rozmowy z Leszkiem Wącirzem, dyrektorem działu wyrobów kulinarnych w Nestle Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • wszystko jest możliwe... 01-02-2011, 19:47:
nawet pasza dla koni..

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 733) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH