REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor marki Winiary: Oczekiwania polskiego konsumenta są podobne do wymagań konsumentów na świecie

  • Autor: Magdalena Brzózka, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 09-02-2011, 09:16
Dyrektor marki Winiary: Oczekiwania polskiego konsumenta są podobne do wymagań konsumentów na świecie
Leszek Wącirz, dyrektor działu wyrobów kulinarnych w Nestle Polska

O planach rozwoju segmentu kulinarnego i oczekiwaniach polskich konsumentów opowiada w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Leszek Wącirz, dyrektor działu wyrobów kulinarnych w Nestle Polska.

REKLAMA

Jakie Nestle ma plany jeśli chodzi rozwój segmentu kulinarnego?

Staramy się kreować nowe kategorie w obrębie naszej marki Winiary, dlatego wprowadzamy do oferty produkty innowacyjne. Nestle operuje praktycznie na całym świecie i wszystkie oddziały dzielą się między sobą spostrzeżeniami. Działania, które mają miejsce na rynkach lokalnych bazują na jak najgłębszym zrozumieniu konsumenta i to konsument podpowiada nam w jakim kierunku powinniśmy się rozwijać.

Czy polski konsument jest wymagający? Jakie są oczekiwania polskiego konsumenta?

Oczekiwania polskiego konsumenta nie wiele się różnią w porównaniu do oczekiwań konsumentów na całym świecie. Konsument oczekuje produktów wysokiej jakości, w przystępnej cenie. I tym się kierujemy. Staramy się zrozumieć konsumenta i zaspakajać ich potrzeby. Konsument kupuje nasze produkty bo tego chce , bo odpowiada mu nasza jakość, smak i cena, jaką oferujemy.

Nestle na świecie bardzo stawia na innowacyjność produktów i na produkty prozdrowotne. Czy Państwa zdaniem polski konsument jest gotowy, żeby zaakceptować kolejne tego typu produkty? Czy są plany wprowadzenia na polski rynek tego typu produktów?

My nigdy nie będziemy sprzedawać leków. Dla polskiego konsumenta najistotniejszy jest smak i tu nie ma kompromisu. Ważne jest również dla Niego ( patrz konsumenta ) zdrowe odżywianie, ale ogólnie rozumiane. Dlatego np. w 2008 r. wprowadziliśmy na rynek innowacyjny produkt w ramach linii „Pomysł na..." kurczaka soczystego, którego się piecze bez dodatku tłuszczu czy też zupy Bukiet warzyw z dodatkiem błonnika. Prowadzimy i planujemy kontynuować tego typu działania prozdrowotne, czego przykładem jest również nasza wielka akcja „Jedz smacznie i zdrowo" zorganizowana wspólnie z Bankami Żywności pod patronatem Ministra Edukacji.

Czytaj inne fragmenty rozmowy z Leszkiem Wącirzem:

Dyrektor marki Winiary: W ubiegłym roku nie odczuliśmy spowolnienia

Dyrektor marki Winiary: Nie planujemy wchodzić w produkcję marek własnych

 

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 264) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH