REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor Quiza o priorytetach na 2016 r.

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 01-02-2016, 12:32
Dyrektor Quiza o priorytetach na 2016 r.
Bartosz Szatkowski, dyrektor zarządzający Quiza/ fot. Żelazna Studio

- Największym wyzwaniem dla naszej firmy jest znalezienie dla siebie pozycji na silnie skoncentrowanym rynku Europejskim. Cały czas analizujemy sytuację na globalnym rynku bananów. Dyskutujemy z wieloma sieciami handlowymi i zastanawiamy się, jaką filozofię przyjąć. Stawiamy na dywersyfikację krajów produkcji. Aby zapewnić ciągłość zaopatrzenia poszukujemy nowych partnerów w biznesie w Ameryce Południowej. Bliska współpraca z Krajową Izbą Gospodarczą zaowocowała wieloma nowymi kontaktami oraz pozwoliła stworzyć wiele nowych projektów - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Bartosz Szatkowski, dyrektor zarządzający Quiza.

REKLAMA

- W ciągu miesiąca wprowadzimy na rynek banany marki Quiza pochodzące z Gwatemali. Będziemy pierwszą polską firmą w branży bananów, która wprowadzi na rynek świeże owoce produkowane na innym kontynencie w ramach programu ochrony lasów tropikalnych Rainforest Alliance. Jesteśmy dumni z faktu, że w pewnym zakresie mamy wpływ na działania proekologiczne w obszarach gdzie produkowane są nasze owoce - mówi Bartosz Szatkowski

Rynki Ameryki Łacińskiej są bardzo wymagające, a każdy kraj ma swój charakter. Największym eksporterem bananów na świecie jest Ekwador. Rynkami docelowymi są Stany Zjednoczone, Europa oraz Rosja – szczególnie po wprowadzeniu przez ten kraj embarga przez UE. Kolejnymi krajami, z których można importować banany są Kolumbia, Kostaryka, Panama, Honduras, Meksyk.

W najbliższym czasie gdyńska firma zamierza poszerzyć port folio o produkty ekologiczne. Poprzez własną markę chciałaby stworzyć subsegment bananów. - Sieci już zauważają popularyzację eko-trendu. - W wielu sieciach półki z bio-ofertą zaczynają się pojawiać i rozwijać – zauważa Bartosz Szatkowski.

Najważniejszym celem na najbliższe lata jest umocnienie pozycji firmy na rynku krajowym.

- Chcielibyśmy stanowić ważną alternatywę w dywersyfikacji dostawców sieci handlowych tak ważnego produktu, jakim są banany. Koncentracja siły zakupowej w Polsce to proces, którego nie da się zatrzymać. Rynek hurtowy w Polsce zmienił całkowicie swój charakter i klienci sieciowi oczekują dużych wolumenów rozpoznawalnego produktu najwyższej jakości w atrakcyjnej cenie. Quiza od wielu lat pokazuje, że Polska firma jest w stanie sprostać wysokim wymaganiom rynku w każdym aspekcie. Stworzyliśmy własną markę bananów oraz usystematyzowaliśmy wszystkie działania i procedury w oparciu o międzynarodowy standard ISO22000. Zbudowaliśmy własną infrastrukturę techniczną służącą do magazynowania i dojrzewania bananów oraz podmiot zajmujący się logistyką produktów w temperaturze kontrolowanej bazujący na własnych, najnowocześniejszych zestawach ciężarowych. Posiadamy 26 letnie doświadczenie w branży i jesteśmy w stanie sprostać każdym wyzwaniom stawianym przez sieci handlowe - zapewnia dyrektor Quiza.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 191) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 773 572)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH