Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Quiza o priorytetach na 2016 r.

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 01-02-2016, 12:32
Dyrektor Quiza o priorytetach na 2016 r.
Bartosz Szatkowski, dyrektor zarządzający Quiza/ fot. Żelazna Studio

- Największym wyzwaniem dla naszej firmy jest znalezienie dla siebie pozycji na silnie skoncentrowanym rynku Europejskim. Cały czas analizujemy sytuację na globalnym rynku bananów. Dyskutujemy z wieloma sieciami handlowymi i zastanawiamy się, jaką filozofię przyjąć. Stawiamy na dywersyfikację krajów produkcji. Aby zapewnić ciągłość zaopatrzenia poszukujemy nowych partnerów w biznesie w Ameryce Południowej. Bliska współpraca z Krajową Izbą Gospodarczą zaowocowała wieloma nowymi kontaktami oraz pozwoliła stworzyć wiele nowych projektów - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Bartosz Szatkowski, dyrektor zarządzający Quiza.

- W ciągu miesiąca wprowadzimy na rynek banany marki Quiza pochodzące z Gwatemali. Będziemy pierwszą polską firmą w branży bananów, która wprowadzi na rynek świeże owoce produkowane na innym kontynencie w ramach programu ochrony lasów tropikalnych Rainforest Alliance. Jesteśmy dumni z faktu, że w pewnym zakresie mamy wpływ na działania proekologiczne w obszarach gdzie produkowane są nasze owoce - mówi Bartosz Szatkowski

Rynki Ameryki Łacińskiej są bardzo wymagające, a każdy kraj ma swój charakter. Największym eksporterem bananów na świecie jest Ekwador. Rynkami docelowymi są Stany Zjednoczone, Europa oraz Rosja – szczególnie po wprowadzeniu przez ten kraj embarga przez UE. Kolejnymi krajami, z których można importować banany są Kolumbia, Kostaryka, Panama, Honduras, Meksyk.

W najbliższym czasie gdyńska firma zamierza poszerzyć port folio o produkty ekologiczne. Poprzez własną markę chciałaby stworzyć subsegment bananów. - Sieci już zauważają popularyzację eko-trendu. - W wielu sieciach półki z bio-ofertą zaczynają się pojawiać i rozwijać – zauważa Bartosz Szatkowski.

Najważniejszym celem na najbliższe lata jest umocnienie pozycji firmy na rynku krajowym.

- Chcielibyśmy stanowić ważną alternatywę w dywersyfikacji dostawców sieci handlowych tak ważnego produktu, jakim są banany. Koncentracja siły zakupowej w Polsce to proces, którego nie da się zatrzymać. Rynek hurtowy w Polsce zmienił całkowicie swój charakter i klienci sieciowi oczekują dużych wolumenów rozpoznawalnego produktu najwyższej jakości w atrakcyjnej cenie. Quiza od wielu lat pokazuje, że Polska firma jest w stanie sprostać wysokim wymaganiom rynku w każdym aspekcie. Stworzyliśmy własną markę bananów oraz usystematyzowaliśmy wszystkie działania i procedury w oparciu o międzynarodowy standard ISO22000. Zbudowaliśmy własną infrastrukturę techniczną służącą do magazynowania i dojrzewania bananów oraz podmiot zajmujący się logistyką produktów w temperaturze kontrolowanej bazujący na własnych, najnowocześniejszych zestawach ciężarowych. Posiadamy 26 letnie doświadczenie w branży i jesteśmy w stanie sprostać każdym wyzwaniom stawianym przez sieci handlowe - zapewnia dyrektor Quiza.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 809) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.