Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Eksperci o inwestycji Chodakowskiej: Kojarzenie produktu ze znaną osobą podnosi jego wartość

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-10-2017, 12:45
Eksperci o inwestycji Chodakowskiej: Kojarzenie produktu ze znaną osobą podnosi jego wartość
fot. materiały prasowe

- Łączenie marki produktu z nazwiskiem znanej osoby jest powszechne w branży dóbr konsumpcyjnych. A kojarzenie produktu ze znaną osobą podnosi jego wartość w oczach konsumentów, co pozwala zwiększyć penetrację rynku oraz podnieść rentowność. Takie zaangażowanie ma najczęściej formę umowy licencyjnej, ale czasami wiąże się też z inwestycją kapitałową osoby, która użycza swoje nazwisko - mówi Piotr Grauer, dyrektor w KPMG.

Znana trenerka fitness, Ewa Chodakowska, wraz z mężem Lefterisem Kavoukisem, zainwestowali w producenta superfoods - firmę Purella Food. Partnerzy zapowiadają, że razem będą produkować prozdrowotną żywność, na początku batony i tzw. kulki mocy, pod szyldem BeRAW. Więcej na ten temat czytaj również: Ewa Chodakowska inwestuje w producenta superfoods - firmę Purella Food

 

Zapytaliśmy ekspertów 

- Pani Ewa Chodakowska jest powszechnie rozpoznawalna i jednoznacznie kojarzona z aktywnym i zdrowym trybem życia. Popularność trendu prozdrowotnego przekłada się na zainteresowanie reklamodawców. W ostatnim czasie mogliśmy zaobserwować wzmożoną aktywność pani Ewy w promocji produktów firm z różnych obszarów, nie tylko bezpośrednio związanymi z aktywnością fizyczną, jak choćby sieć telefonii komórkowej albo producent łóżek. Zakładam, że współpraca firmy Purella Food i pani Chodakowskiej ma takie same założenia, natomiast różni się forma rozliczenia. Zamiast wynagrodzenia pieniężnego mamy wynagrodzenie w postaci udziałów, co w dłuższej perspektywie można oceniać korzystnie dla obu stron - mówi Piotr Kuc, wiceprezes zarządu Augeo Ventures.

W świecie biznesu nie jest to nowe zjawisko. - Popularność jednostki bardzo łatwo wycenić i wiele znanych osobowości korzysta z tego, wnosząc do spółek swój wizerunek na równi z kapitałem, rzadziej zarządzając biznesem. Przykładów jest wiele, chociażby Robert Lewandowski, Mateusz Kuśnierewicz, Kinga Rusin, Jakub Wesołowski, Omenaa Mensah - wylicza ekspert.

Ewa Chodakowska i Lefteris Kavoukis zapewniają, że w pracy nad każdym produktem, pod którym się podpisują, priorytetem dla nich zawsze jest jakość. 

- Z kolei my chcieliśmy pozyskać partnera a nie ambasadora, który użyczy tylko wizerunku. Zależało nam na osobie utożsamiającej się z produktami, która z taką samą pasją jak my będzie chciała rozwijajać nową markę na rynku superfood - zapewnia Michał Czerwiński, członek zarządu Purella Food i jeden z twórców BeRAW.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 786) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH