Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ewa-Bis: Polscy sadownicy powinni wypromować brandowe jabłka (wideo)

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 06-03-2017, 11:02
Ewa-Bis: Polscy sadownicy powinni wypromować brandowe jabłka (wideo)
Marek Marzec, właściciel i zarządzający firmą Ewa-Bis/ fot. Żelazna Studio

- Polska to olbrzymi producent jabłek dlatego sadownicy powinni mieć ambicje wypromowania przynajmniej kilku brandów tych owoców. Dlatego opracowaliśmy własny brand jabłek z logo Ewa-Bis i będziemy się starali, żeby pewien procent eksportowanych przez nas owoców był sprzedawany pod naszym logo. Dzisiaj Ewa-Bis ma w ofercie ok. 5 proc. jabłek z własnym logo. Otrzymaliśmy z kilku rynków eksportowych pozytywny odzew - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Marek Marzec, właściciel i zarządzający firmą Ewa-Bis.

Zdaniem  Marka Marca należy rozróżnić globalne postrzeganie polskich owoców i warzyw odrębnie jako surowca przemysłowego i osobno jako świeżych produktów sprzedawanych dla końcowych konsumentów.

- Jako surowiec dla przemysłu polskie produkty od wielu lat mają bardzo dobrą renomę. Profesjonalne firmy na świecie znają i doceniają jakość polskich mrożonek czy koncentratów. Osiągnęliśmy bardzo wysoką pozycję jako światowy eksporter tych produktów - dodaje Marek Marzec. 

Zupełnie inaczej wygląda za to sytuacja jeśli chodzi o surowe owoce i warzywa, zwłaszcza polskie warzywa są zupełnie anonimowe.

- Jestem przekonany, że jest szansa na wypracowanie wysokiej pozycji polskiego jabłka, przy zachowaniu standardów jakościowych, bo wiadomo, że brand buduje się w oparciu o produkt bardzo wysokiej jakości.  Takie próby powinny być podejmowane. Jednak trzeba mieć świadomość, że konsumpcja standardowych jabłek nie rośnie, rośnie popularność odmian klubowych, Pink Lady jest sztandarowym przykładem - zapewnia Marek Marzec.

Firma Ewa-Bis powstała w 1987 r. w Warszawie. Założycielem i członkiem zarządu firmy jest Marek Marzec. Najważniejszym kierunkiem działalności firmy jest eksport świeżych i mrożonych warzyw i owoców. W ofercie firmy można również znaleźć soki NFC, koncentraty oraz produkty FMCG.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Pan Marek 08-03-2017, 09:43:
Pan Marzec zupelnie nie rozumie o co chodzi w jablkach brandowych. Tu nie wystarczy przykleic naklejke z logo Ewa- Bis na jakiegos jonagolda... W ogole co to za nazwa Ewa- Bis ? Trzeba wyhodowac specjalna odmiane, ktora sie wyroznia, kolorem, smakiem, chrupkoscia, trwaloscia itd. Trzeba ta odmiane zastrzec i uprawiac tylko przez wyselekcjonowanych plantatorow, ktorzy zachowaja scisile okreslone standardy.Trzeba ciagle kontrolowac jakosc. Trzeba w koncu wymyslic profesinalna nazwe brandu i fajne logo oraz zrobic caly marketing... A w Polsce jak to w Polsce - na skroty, zaczna od naklejki z jakims logo Ewa - Bis i beda udawac ze to brand.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 538) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.