Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ewa-Bis: Polscy sadownicy powinni wypromować brandowe jabłka (wideo)

  • Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
  • Data: 06-03-2017, 11:02
Ewa-Bis: Polscy sadownicy powinni wypromować brandowe jabłka (wideo)
Marek Marzec, właściciel i zarządzający firmą Ewa-Bis/ fot. Żelazna Studio

- Polska to olbrzymi producent jabłek dlatego sadownicy powinni mieć ambicje wypromowania przynajmniej kilku brandów tych owoców. Dlatego opracowaliśmy własny brand jabłek z logo Ewa-Bis i będziemy się starali, żeby pewien procent eksportowanych przez nas owoców był sprzedawany pod naszym logo. Dzisiaj Ewa-Bis ma w ofercie ok. 5 proc. jabłek z własnym logo. Otrzymaliśmy z kilku rynków eksportowych pozytywny odzew - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Marek Marzec, właściciel i zarządzający firmą Ewa-Bis.

Zdaniem  Marka Marca należy rozróżnić globalne postrzeganie polskich owoców i warzyw odrębnie jako surowca przemysłowego i osobno jako świeżych produktów sprzedawanych dla końcowych konsumentów.

- Jako surowiec dla przemysłu polskie produkty od wielu lat mają bardzo dobrą renomę. Profesjonalne firmy na świecie znają i doceniają jakość polskich mrożonek czy koncentratów. Osiągnęliśmy bardzo wysoką pozycję jako światowy eksporter tych produktów - dodaje Marek Marzec. 

Zupełnie inaczej wygląda za to sytuacja jeśli chodzi o surowe owoce i warzywa, zwłaszcza polskie warzywa są zupełnie anonimowe.

- Jestem przekonany, że jest szansa na wypracowanie wysokiej pozycji polskiego jabłka, przy zachowaniu standardów jakościowych, bo wiadomo, że brand buduje się w oparciu o produkt bardzo wysokiej jakości.  Takie próby powinny być podejmowane. Jednak trzeba mieć świadomość, że konsumpcja standardowych jabłek nie rośnie, rośnie popularność odmian klubowych, Pink Lady jest sztandarowym przykładem - zapewnia Marek Marzec.

Firma Ewa-Bis powstała w 1987 r. w Warszawie. Założycielem i członkiem zarządu firmy jest Marek Marzec. Najważniejszym kierunkiem działalności firmy jest eksport świeżych i mrożonych warzyw i owoców. W ofercie firmy można również znaleźć soki NFC, koncentraty oraz produkty FMCG.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Pan Marek 08-03-2017, 09:43:
Pan Marzec zupelnie nie rozumie o co chodzi w jablkach brandowych. Tu nie wystarczy przykleic naklejke z logo Ewa- Bis na jakiegos jonagolda... W ogole co to za nazwa Ewa- Bis ? Trzeba wyhodowac specjalna odmiane, ktora sie wyroznia, kolorem, smakiem, chrupkoscia, trwaloscia itd. Trzeba ta odmiane zastrzec i uprawiac tylko przez wyselekcjonowanych plantatorow, ktorzy zachowaja scisile okreslone standardy.Trzeba ciagle kontrolowac jakosc. Trzeba w koncu wymyslic profesinalna nazwe brandu i fajne logo oraz zrobic caly marketing... A w Polsce jak to w Polsce - na skroty, zaczna od naklejki z jakims logo Ewa - Bis i beda udawac ze to brand.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH