Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Fanex chce szerzej dotrzeć do klientów detalicznych

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 03-08-2017, 11:42
Fanex chce szerzej dotrzeć do klientów detalicznych
fot. materiały prasowe

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził zapowiadane zmiany dotyczące identyfikacji wizualnej opakowań swoich produktów. Firma zastosowała awangardowe i wyróżniające się butelki w czarnym kolorze, uprościła etykiety oraz zastosowała na nich nowatorskie oznakowania numeryczne. Fanex zapowiada również gruntowną przebudowę strony internetowej oraz e-sklepu marki, licząc na szersze dotarcie także do klientów detalicznych.

Fanex ma obecnie w swojej ofercie ponad 50 produktów. Firma zakończyła poprzedni rok  z 15% wzrostem sprzedaży.

Już niebawem firma wprowadzi zupełnie nową stronę wizerunkową marki oraz odświeżoną platformę sklepu internetowego. Z jednej strony celem tych działań jest - jak w przypadku opakowań – odświeżenie wizerunku marki, z drugiej zaś jeszcze szersze dotarcie z ofertą produktową do oczekujących na nią klientów detalicznych.

- Od lat jesteśmy nastawieni głównie na sprzedaż naszych wyrobów w kanale B2B. Coraz częściej dostajemy jednak sygnały od klientów indywidualnych, którzy po spróbowaniu wyrobów Fanex, np. w punktach typu convenience store pytają o szerszą dostępność naszych produktów w sprzedaży detalicznej. Postanowiliśmy zatem rozbudować nasz sklep internetowy oraz wprowadzić w nim szereg nowych produktów, funkcjonalności i udogodnień. Efekty będą widoczne już niebawem – dodaje Piotr Kubiczek.

Jak podaje Fanex, wprowadzenie butelek w czarnym kolorze odzwierciedla m.in. podążanie marki za rynkowymi trendami designu opakowań.

- Jak pokazują badania rynku, w Polsce zauważalny jest coraz większy popyt na produkty spożywcze Premium oraz wyroby oparte o naturalne składniki i zasadę tzw. czystej etykiety. Zmieniając kolor opakowań na czarny, chcemy zasygnalizować, że produkty naszej marki są ponadprzeciętnej jakości Premium. Ponadto czerń to ostatnio wielki hit kolorystyczny w gastronomii, a my chcemy podążać za ciekawymi trendami, zachowując naszą ponadczasową jakość – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex. 

Etykiety produktów zyskały nowatorskie oznakowanie numeryczne. Teraz klienci mogą łatwiej, na pierwszy rzut oka, odszukać wybrane receptury spośród szerokiej, gamy ponad 50-ciu wyrobów producenta dostępnych w sprzedaży. Numeracja w znaczący sposób uporządkowała portfolio produktowe, a do tego dodano także specjalne symbole, które jasno określają przykłady zastosowania poszczególnych sosów i dodatków. Zmieniła się też wielkość etykiet - stały się szersze, a na ich brzegach pojawiły się dodatkowe identyfikacje produktu widoczne niezależnie od tego, w którą stronę zwrócone jest opakowanie.

Fanex Sp. z o.o. zajmuje się od 1988 roku produkcją: sosów, ketchupów, majonezów, musztard, dressingów, marynat, paluszków i innych przekąsek dla odbiorców gastronomicznych i detalicznych.  Firma jest prywatną, rodzinną  spółką z polskim kapitałem.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • WIELBICIEL 07-09-2017, 19:51:
W JAKICH SUPERMARKETACH ZNAJDĘ SOSY FADEX?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.