Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Fanex: Od kilku lat obserwujemy silną zmianę zwyczajów konsumpcyjnych Polaków

Strona 2 z 2

Rynek rozwija się dość dynamicznie. Jego konkurencyj­ność stale rośnie, pojawia się znacznie więcej jakościowych formatów, co zaczyna być coraz bardziej widoczne. Są pierwsi gra­cze, którzy nie poradzili sobie na naszym podwórku. - Mimo wszystko uważamy, że na rynku jest wystarczająco dużo miejsca na nowe koncepty, za­równo sieciowe jak i niezależne, gdyż coraz więcej Polaków korzysta z usług gastronomicznych. Nasi Klienci mówią, że konsument coraz częściej oczekuje miejsc, gdzie panuje luźna atmosfera i gdzie każdy znajdzie coś dla siebie w rozsądnej cenie. Powoli widać spowolnienie za­interesowania w tzw. sektorze casual dining i zauważalne jest przejście tej grupy klien­tów do fast casual, gdzie jakość powinna być podobna, ale czę­sto można zjeść szybciej i taniej. Widzimy także, że restauratorzy coraz bardziej poszukują także produktów lokalnych oraz pochodzenia roślinnego (w Polsce mamy coraz więcej konceptów wegetariańskich oraz wegańskich) – dodaje.

I zapewnia, że większość zmian na rynku HoReCa, uważa za bardzo pozytywne. - W Fanex monitorujemy wszystkie wymienione wyżej trendy i zjawiska oraz staramy się dopasowywać do nich naszą ofertę produktową. Dlatego też pracujemy na recepturami produktów z tzw. czystą etykietą albo ograniczamy do minimum użycie związków konserwujących. Z ważniejszych działań jakie udało nam się zrealizować, to m.in. wprowadzenie słodkich sosów o zdecydowanie bardziej owocowych recepturach. Na rynek trafiły ostatnio także nasze nowe, owocowe kulki żelowe Fan&JOY, które zostały znakomicie przyjęte przez rynek. Poszerzyliśmy także naszą ofertę o wegański majonez – VEGA MAJO – gdyż widzimy ogromny potencjał w sosach na bazie produktów pochodzenia roślinnego. Stale poszukujemy także nieco bardziej egzotycznych smaków – efektem tego jest np. wprowadzenie ostatnio Ketchupu Curry. Nie zapominamy także o rozbudowie oferty musztard. Rok 2019 będzie w Fanex rokiem wielu niezwykle ciekawych nowości – zapewnia Piotr Kubiczek.

Fanex Sp. z o.o. zajmuje się produkcją sosów, ketchupów, majonezów, musztard, dressingów, marynat, paluszków i innych przekąsek dla odbiorców gastronomicznych i detalicznych. Spółka jest polską firmą rodzinną,  która działa na rynku od 1988 roku.

Produkcja firmy Fanex skupia się głównie wokół wyrobów zaspokajających potrzeby i wymagania szeroko pojętej gastronomii oraz sieci marketów detalicznych. Wykorzystuje naturalne surowce o najwyższych parametrach jakościowych. W ofercie posiada zarówno wyroby sygnowane logo „Fanex” (około 300 podstawowych receptur produktowych), jak i marki własne tworzone na specjalne potrzeby klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Fanex RSS ALERT    /    sosy RSS ALERT    /    Piotr Kubiczek RSS ALERT    /    GfK RSS ALERT    /    trendy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.200.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.