Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Firma Bracia Urbanek: Inwestujemy w budowę dwóch marek - Urbanek i Pan Pomidor - w Polsce i za granicą (wywiad)

Strona 2 z 2

Mimo, że ta kategoria przetworów owocowo – warzywnych nie rośnie dynamicznie, Bracia Urbanek nie narzekają raczej na odpływ klientów, spadki sprzedaży. Czym przyciągacie do siebie konsumentów?

Od ostatnich 5 lat zmieniła się strategia firmy. Nasi rodzice największą wagę przykładali do zachowania jakości produkcji i nie inwestowali w działania marketingowe. Kiedy do firmy weszło nowe pokolenie, odpowiedzią na nowe wyzwania było położenie bardzo mocnego nacisku na sprzedaż. Mieliśmy rozpoznawalną markę, której potencjał nie był w pełni wykorzystany. Przez pierwsze lata rozbudowywaliśmy jej zasięg, wchodziliśmy z większym asortymentem do różnych sieci, rozszerzyliśmy sieć dystrybucji. Każdego roku wprowadzamy na rynek nowe produkty, które odpowiadają na wymagania stawiane przez największe sieci handlowe oraz są zgodne z obecnymi trendami.

Jednym z charakterystycznych produktów firmy jest sałatka naddunajska, której skład bardzo przypadł do gustu Mongołów. Tak bardzo, że Firmę Braci Urbanek 20 lat temu odwiedził prezydent Mongolii. Czy ta współpraca wciąż kwitnie? Jakie jeszcze rynki zdobyły produkty firmy?

Mongolia to bardzo ciekawa historia, w latach 90. studiujący w Polsce Mongołowie zawozili do Mongolii sałatkę naddunajską w plecakach, później zaczęli ją sprzedawać w większych ilościach, aż przerodziło się to w duży sukces. Cały czas jest to stabilny rynek, liczba ludności w Mongoli nie jest aż tak duża, niemniej jednak jesteśmy tam liderem, sprzedajemy produkty pod swoją marką, nawet takie, których nie ma w Polsce. Tam jesteśmy naprawdę bardzo rozpoznawalni.

Nasza firma eksportuje do ponad 25 krajów, jednym z ciekawszych i jednocześnie najbardziej wymagającym rynków zagranicznych jest Izrael. Tam również jesteśmy obecni od ponad 25 lat i jesteśmy jednym z liderów w kategorii przetworów. Kiedyś bardzo perspektywicznym rynkiem była Rosja, ale z uwagi na dewaluację rubla – nie embargo, ponieważ embargo nie obejmuje przetworów – nasza sprzedaż tam nie rozwija się tak mocno jak na to wskazywałby potencjał rynku. Nasze produkty są tam po prostu drogie, natomiast wciąż kontynuujemy współpracę z sieciami handlowymi.

Eksportujemy na praktycznie każdy kontynent, do USA, RPA, Korei Południowej, ale największym rynkiem jest Mongolia i Europa.

CAŁY WYWIAD DOSTĘPNY NA WWW.SADYOGRODY.PL.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Firma Bracia Urbanek RSS ALERT    /    Bracia Urbanek RSS ALERT    /    Pan Pomidor RSS ALERT    /    Pan Pomidor & Company RSS ALERT    /    przetwory warzywne RSS ALERT    /    przetwórstwo warzyw RSS ALERT    /    przetwórstwo owocowo-warzywne RSS ALERT    /    Krzysztof Urbanek RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.93.74.227
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.