REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Firma Folwark zmieniła nazwę i poszerzyła ofertę

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-05-2015, 15:15
Firma Folwark zmieniła nazwę i poszerzyła ofertę
Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec, (dawniej Folwark)

- Do niedawna Folwark był kojarzony przede wszystkim jako rodzinna firma produkująca i dostarczająca na rynek gastronomiczny i dla przetwórstwa spożywczego
majonezy, sosy, dressingi oraz ketchupy i sosy pomidorowe. Przekształcenia jakie dokonały się wewnątrz organizacji na przełomie 2014/2015 zmieniły format funkcjonalny dawnego G.P.H. Folwark - mówi Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec, (dawniej Folwark).

REKLAMA

- Powstała nowy podmiot Kotaniec spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, zadaniem którego jest organizacja rynkowego znaczenia dla brandu Folwark. Właściciele marki Folwark podjęli decyzję o utworzeniu zupełnie nowej linii produktów w postaci 10 rodzajów sosów w innowacyjnych opakowaniach - docelowo, ze względu na gramaturę tych opakowań, przeznaczonych na rynek detaliczny. Mając wiedzę rynkową, co do unikalności sensorycznej i oryginalności wzornictwa opakowań nowej linii sosów, oferujemy je w sieciach detalicznych. Informacje zwrotne z rynku utwierdzają nas w przekonaniu, że dobrze wpisujemy się w ofertę produktów oferowanych szczególnie w sezonie grillowym – zapewnia Łukasz Kotaniec.

Kotaniec planuje również rozwój dystrybucji nowych produktów. - Staramy się wykorzystywać wszelkie możliwe kanały, które dają gwarancję sensownego efektu zadowalającego wszystkich uczestników tej gry rynkowej. Szczególną wagę przykładamy do wypracowania takich relacji, w efekcie których to konsument powinien być usatysfakcjonowany ceną zakupu oraz  jakością. Kanał HoReCa jest w dalszym ciągu naszym bardzo ważnym rynkiem zbytu i nie zamierzamy względem niego na spuszczanie poziomu zainteresowania – zapewnia Łukasz Kotaniec.

W najbliższym czasie firma skupi się na rozwoju organicznym. – Spróbujemy też działań aktywizujących eksport, który aktualnie jest na niezadowalającym nas poziomie – dodaje.

Naturalną konsekwencją rozwoju, a na tym szczególnie firmie zależy, jest poszerzanie oferty. - To kierunki rozwoju wyznaczą być może nowe kategorie w których przyjdzie nam się poruszać. Pewne pomysły inspirowane spostrzeżeniami z licznych podróży szczególnie tych ukierunkowanych kulinarnie, już istnieją i ta wiedza z pewnością będzie wykorzystywana do wyznaczania kierunków rozwoju. Mamy nadzieję, że największym wyzwaniem jakiemu przyjdzie nam w najbliższym czasie sprostać, będzie skupienie się na dostarczeniu na rynek produktów w wystarczającej ilości i jakości sensorycznej akceptowalnej przez konsumentów. I oby był to jedyny kłopot jaki pojawi się przed nami w najbliższym czasie – dodaje członek zarządu spółki.

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 605) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH