Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Firma Folwark zmieniła nazwę i poszerzyła ofertę

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-05-2015, 15:15
Firma Folwark zmieniła nazwę i poszerzyła ofertę
Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec, (dawniej Folwark)

- Do niedawna Folwark był kojarzony przede wszystkim jako rodzinna firma produkująca i dostarczająca na rynek gastronomiczny i dla przetwórstwa spożywczego
majonezy, sosy, dressingi oraz ketchupy i sosy pomidorowe. Przekształcenia jakie dokonały się wewnątrz organizacji na przełomie 2014/2015 zmieniły format funkcjonalny dawnego G.P.H. Folwark - mówi Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec, (dawniej Folwark).

- Powstała nowy podmiot Kotaniec spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, zadaniem którego jest organizacja rynkowego znaczenia dla brandu Folwark. Właściciele marki Folwark podjęli decyzję o utworzeniu zupełnie nowej linii produktów w postaci 10 rodzajów sosów w innowacyjnych opakowaniach - docelowo, ze względu na gramaturę tych opakowań, przeznaczonych na rynek detaliczny. Mając wiedzę rynkową, co do unikalności sensorycznej i oryginalności wzornictwa opakowań nowej linii sosów, oferujemy je w sieciach detalicznych. Informacje zwrotne z rynku utwierdzają nas w przekonaniu, że dobrze wpisujemy się w ofertę produktów oferowanych szczególnie w sezonie grillowym – zapewnia Łukasz Kotaniec.

Kotaniec planuje również rozwój dystrybucji nowych produktów. - Staramy się wykorzystywać wszelkie możliwe kanały, które dają gwarancję sensownego efektu zadowalającego wszystkich uczestników tej gry rynkowej. Szczególną wagę przykładamy do wypracowania takich relacji, w efekcie których to konsument powinien być usatysfakcjonowany ceną zakupu oraz  jakością. Kanał HoReCa jest w dalszym ciągu naszym bardzo ważnym rynkiem zbytu i nie zamierzamy względem niego na spuszczanie poziomu zainteresowania – zapewnia Łukasz Kotaniec.

W najbliższym czasie firma skupi się na rozwoju organicznym. – Spróbujemy też działań aktywizujących eksport, który aktualnie jest na niezadowalającym nas poziomie – dodaje.

Naturalną konsekwencją rozwoju, a na tym szczególnie firmie zależy, jest poszerzanie oferty. - To kierunki rozwoju wyznaczą być może nowe kategorie w których przyjdzie nam się poruszać. Pewne pomysły inspirowane spostrzeżeniami z licznych podróży szczególnie tych ukierunkowanych kulinarnie, już istnieją i ta wiedza z pewnością będzie wykorzystywana do wyznaczania kierunków rozwoju. Mamy nadzieję, że największym wyzwaniem jakiemu przyjdzie nam w najbliższym czasie sprostać, będzie skupienie się na dostarczeniu na rynek produktów w wystarczającej ilości i jakości sensorycznej akceptowalnej przez konsumentów. I oby był to jedyny kłopot jaki pojawi się przed nami w najbliższym czasie – dodaje członek zarządu spółki.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 961) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.