REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Firma Roleski analizuje rozszerzenie portfolio o produkty z nowych kategorii

  • Autor: Poradnik Handlowca
  • Data: 15-12-2013, 13:43
Firma Roleski analizuje rozszerzenie portfolio o produkty z nowych kategorii
Firma Roleski współpracuje z największymi koncernami na świecie

Analizujemy ten segment rynku bardzo uważnie i po ostatnich zmianach rynkowych nie wykluczamy rozszerzenia naszego portfolio o produkty z segmentu przypraw sypkich - powiedział w rozmowie dla "Poradnika Handlowca", Marek Roleski, właściciel Roleski Sp. J.

REKLAMA

Jak podkreślił Roleski, rynek przypraw mokrych jest mieszanką tradycji i nowatorstwa. Przyznał, że z  jednej strony istnieje grupa produktów, które wyróżniają się specyficznym smakiem i do których od lat przyzwyczajona jest duża grupa konsumentów. Takimi produktami są np. musztardy oraz majonezy. Dodał, że z drugiej strony mamy grupę konsumentów, którzy poszukują nowych smaków oraz rozwiązań kulinarnych i są otwarci na nowe produkty. Do grupy takich produktów z gamy przypraw mokrych możemy zaliczyć wszelkiego rodzaju sosy oraz dressingi.

Marek Roleski tłumaczył, że jedną z najbardziej specyficznych grup produktów są musztardy. Praktycznie w każdym regionie kraju - nie wspominając już o Europie - istnieje duża grupa konsumentów preferująca określony smak musztardy. JKego zdaniem, największą sztuką, niezmiernie trudną jest opracowanie receptur musztard w taki sposób, aby ich smak trafił w gusta jak największej grupy konsumentów. Stąd też dość szeroka gama musztard, jaką firma Roleski oferuje klientom.

Jak przyznaje właściciel firmy, najpopularniejszymi musztardami są musztardy sarepska, stołowa i chrzanowa, które stanowią ponad 50 proc. łącznej konsumpcji musztardy w naszym kraju, ale ostatnie lata pokazują, że nowo wprowadzane rodzaje musztard szybko zyskują swoich zwolenników. 

Firma Roleski współpracuje z największymi koncernami na świecie, m.in. Mondelez International, Unilever, międzynarodowe sieci handlowe. Około połowa produkcji to produkty wytwarzane na zlecenie firm zewnętrznych - czytamy w "Poradniku Handlowca".

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 274) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH