Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Firma Roleski analizuje rozszerzenie portfolio o produkty z nowych kategorii

  • Autor: Poradnik Handlowca
  • Data: 15-12-2013, 13:43
Firma Roleski analizuje rozszerzenie portfolio o produkty z nowych kategorii
Firma Roleski współpracuje z największymi koncernami na świecie

Analizujemy ten segment rynku bardzo uważnie i po ostatnich zmianach rynkowych nie wykluczamy rozszerzenia naszego portfolio o produkty z segmentu przypraw sypkich - powiedział w rozmowie dla "Poradnika Handlowca", Marek Roleski, właściciel Roleski Sp. J.

Jak podkreślił Roleski, rynek przypraw mokrych jest mieszanką tradycji i nowatorstwa. Przyznał, że z  jednej strony istnieje grupa produktów, które wyróżniają się specyficznym smakiem i do których od lat przyzwyczajona jest duża grupa konsumentów. Takimi produktami są np. musztardy oraz majonezy. Dodał, że z drugiej strony mamy grupę konsumentów, którzy poszukują nowych smaków oraz rozwiązań kulinarnych i są otwarci na nowe produkty. Do grupy takich produktów z gamy przypraw mokrych możemy zaliczyć wszelkiego rodzaju sosy oraz dressingi.

Marek Roleski tłumaczył, że jedną z najbardziej specyficznych grup produktów są musztardy. Praktycznie w każdym regionie kraju - nie wspominając już o Europie - istnieje duża grupa konsumentów preferująca określony smak musztardy. JKego zdaniem, największą sztuką, niezmiernie trudną jest opracowanie receptur musztard w taki sposób, aby ich smak trafił w gusta jak największej grupy konsumentów. Stąd też dość szeroka gama musztard, jaką firma Roleski oferuje klientom.

Jak przyznaje właściciel firmy, najpopularniejszymi musztardami są musztardy sarepska, stołowa i chrzanowa, które stanowią ponad 50 proc. łącznej konsumpcji musztardy w naszym kraju, ale ostatnie lata pokazują, że nowo wprowadzane rodzaje musztard szybko zyskują swoich zwolenników. 

Firma Roleski współpracuje z największymi koncernami na świecie, m.in. Mondelez International, Unilever, międzynarodowe sieci handlowe. Około połowa produkcji to produkty wytwarzane na zlecenie firm zewnętrznych - czytamy w "Poradniku Handlowca".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 944) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH