Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Folwark: globalny rynek jest otwarty na polskie produkty spożywcze

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 16-10-2017, 14:51
Folwark: globalny rynek jest otwarty na polskie produkty spożywcze
fot. materiały prasowe

- Polskie firmy podbijają zagraniczne rynki, oferując wysokiej jakości produkty w atrakcyjnej cenie. Polscy przedsiębiorcy są kreatywni i oferują ciekawe, innowacyjne rozwiązania, dlatego też oferowane przez nich produkty i usługi wywołują spore zainteresowanie. Podstawą sukcesu jest znajomość rynku, na który wprowadza się swoje produkty - mówi Łukasz Kotaniec, członek zarządu Kotaniec, producenta sosów Folwark.

- Sosy Folwark cieszą się popularnością wśród firm z branży spożywczej. Szeroko rozumiany przemysł spożywczy obejmuje m.in. branżę piekarniczą, owocowo-warzywną, mięsną oraz rybną. Kontrahenci doceniają elastyczność współpracy, szerokie portfolio oraz duży wybór opakowań. Produkty sprzedawane są w wiaderkach, workach, butelkach oraz opakowaniach jednoporcjowych o przeróżnych gramaturach. Firma dynamicznie rozwija się na rynku polskim a ostatnio rośnie zainteresowanie sosami Folwark wśród firm zagranicznych - dodaje Łukasz Kotaniec.

I przyznaje, że po ostatnich targach marek własnych PLMA w Amsterdamie zauważył duże zainteresowanie opakowaniami jednoporcjowymi. - Szczególnie opcja produkcji sosów w opakowaniach zaprojektowanych przez klientów wzbudziła szeroki oddźwięk. Obecność na targach zaowocowała wieloma nowymi kontaktami – mówi Łukasz Kotaniec.

- Bardzo dynamicznie rośnie zainteresowanie sosami Folwark poza granicami kraju. Z miesiąca na miesiąc firma notuje dwucyfrowe wzrosty sprzedaży. Sosy Folwark można już znaleźć na Węgrzech w sklepach sieci Tesco oraz w sieci kin w Rumunii. Są dostępne również za oceanem – w USA i Kandzie. Planujemy wejście na rynek włoski, niemiecki i holenderski, rozmowy na ten temat wciąż trwają – dodaje Łukasz Kotaniec.

Jego zdaniem globalny rynek jest otwarty na polskie produkty i chętnie je przyjmuje. Nie oznacza to jednak natychmiastowego sukcesu. - Aby zająć znaczącą pozycję, należy przede wszystkim zbadać rynek, na który planuje się wejść, zrozumieć jego specyfikę, charakterystykę biznesową a następnie przygotować przemyślaną strategię sprzedażowo-marketingową - zapewnia.

Firma Folwark powstała w 1991 r. Od 1.01.2015 r., kontynuuje działalność pod nazwą Kotaniec spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa. Produkuje nie tylko tradycyjne, ale również unikalne sosy kuchni śródziemnomorskiej czy orientalnej pod marką Folwark. Od początku istnienia misją firmy było dostarczanie klientom najwyższej jakości produktów o wyjątkowym smaku.

Firma Folwark rozpoczęła swoją działalność w 1991 od dostarczania majonezu na polskie stoły. Dziś jej oferta obejmuje ponad 1300 receptur. Firma specjalizuje się w produkcji sosów dla konsumentów, HoReCa oraz szeroko pojętego przemysłu spożywczego.

Podobał się artykuł? Podziel się!
Wraca moda na kiszonki POPRZEDNI ARTYKUŁ

Wraca moda na kiszonki

Analiza rynku warzyw - IERiGŻ NASTĘPNY ARTYKUŁ

Analiza rynku warzyw - IERiGŻ

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 319) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH