Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Food Show 2018: Future foods – dziś ciekawostka, jutro – silny trend

Media społecznościowe i działający w nich influencerzy w dużej mierze kreują dziś obraz rynku gastronomicznego i spożywczego. Zanim zmienimy naszą dietę w pogoni za trendami i modami żywieniowymi warto zweryfikować informacje w wielu źródłach, zwłaszcza naukowych. Stawką jest nasze zdrowie i dobre samopoczucie - to wnioski płynące z debaty "Future foods – dziś ciekawostka, jutro – silny trend" na Food Show 2018.

Food Show 2018:  Future foods – dziś ciekawostka, jutro – silny trend
Uczestnicy debaty "Future foods – dziś ciekawostka, jutro – silny trend" na Food Show 2018, fot. PTWP

Pierwsza część debaty poświęcona była najświeższym trendom i modom na rynku żywności.

Angelika Borysiak, Social Media i Marketing Manager, zawodowo związana z branżą gastronomiczną i hotelarską, zauważyła, że trendy kulinarne zmieniają się dziś prawie tak szybko jak trendy w modzie.

- Jest to zasługą obserwacji rynku przez producentów, influencerów, a także rosnącego zapotrzebowania konsumentów. Olbrzymią wagę mają dziś media społecznościowe, zwłaszcza Instagram, który kreuje trendy i napędza popularność poszczególnych dań i produktów. Odpowiadają na to restauracje, które stawiają na dania przyjemne dla oka. Każdego dnia na całym świecie publikowane są miliony zdjęć jedzenia oznaczanego za pomocą hashtagów - dodała.

Marta Glinka, ekspert ds. trendów kulinarnych, konsultant marketingowy sektora spożywczego, blogerka restauracyjna (Restaurantica.pl), właścicielka portalu Warsawfoodie.pl przyznała, że jedzenie jest dziś bardzo modnym tematem. Dlatego każdy, kto się nim zajmuje, chce coś powiedzieć na ten temat.

- Co roku anglojęzyczne portale publikują obszerne zestawienia trendów. Jeden z nich wyróżnił ich aż 140. Nic dziwnego, że trudno się w tym połapać. Jednak najczęściej pojawia się kilka kierunków: zdrowy styl życia, niemarnowanie jedzenia, oraz kolorowe jedzenie, którego forma i wygląd na wpływ na to, co wybieramy. Wzrasta także znaczenie roślin jeśli chodzi o składniki produktu. W 2017 modne były tęczowe kolory, nawet w tak nietypowych produktach jak kawy latte, czekolady i bajgle. Rok 2018 ma być rokiem rzeczy świecących i błyszczących. Stąd takie właśnie posypki na napojach, produktach. Modny będzie także kolor różowy - dodała.

Weronika Pochylska, koordynatorka kampanii RoślinnieJemy, jest przekonana, że dieta roślinna może pomóc przyczynić się do zwalczania zjawiska głodu na świecie, ale i epidemii otyłości.

więcej informacji:

Food Show 2018 RSS ALERT    /    Angelika Borysiak RSS ALERT    /    Agata Golonka RSS ALERT    /    Weronika Pochylska RSS ALERT    /    Mateusz Kowalewski RSS ALERT    /    Marta Glinka RSS ALERT    /    Tomek Woźniak RSS ALERT    /    Paulina Serwatka RSS ALERT    /    Magdalena Tomaszewska-Bolałek RSS ALERT    /    media społecznościowe RSS ALERT    /    influencerzy RSS ALERT    /    trendy 2018 RSS ALERT    /    trendy gastronomiczne RSS ALERT    /    trendy konsumenckie RSS ALERT    /    dieta RSS ALERT    /    nawyki żywieniowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.175.155
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.