Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Food Show 2018: Future foods – dziś ciekawostka, jutro – silny trend (pełna relacja)

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 17-03-2018, 12:28
Food Show 2018:  Future foods – dziś ciekawostka, jutro – silny trend (pełna relacja)
Uczestnicy debaty "Future foods – dziś ciekawostka, jutro – silny trend" na Food Show 2018, fot. PTWP

Media społecznościowe i działający w nich influencerzy w dużej mierze kreują dziś obraz rynku gastronomicznego i spożywczego. Zanim zmienimy naszą dietę w pogoni za trendami i modami żywieniowymi warto zweryfikować informacje w wielu źródłach, zwłaszcza naukowych. Stawką jest nasze zdrowie i dobre samopoczucie - to wnioski płynące z debaty "Future foods – dziś ciekawostka, jutro – silny trend" na Food Show 2018.

Pierwsza część debaty poświęcona była najświeższym trendom i modom na rynku żywności.

Angelika Borysiak, Social Media i Marketing Manager, zawodowo związana z branżą gastronomiczną i hotelarską, zauważyła, że trendy kulinarne zmieniają się dziś prawie tak szybko jak trendy w modzie.

- Jest to zasługą obserwacji rynku przez producentów, influencerów, a także rosnącego zapotrzebowania konsumentów. Olbrzymią wagę mają dziś media społecznościowe, zwłaszcza Instagram, który kreuje trendy i napędza popularność poszczególnych dań i produktów. Odpowiadają na to restauracje, które stawiają na dania przyjemne dla oka. Każdego dnia na całym świecie publikowane są miliony zdjęć jedzenia oznaczanego za pomocą hashtagów - dodała.

Marta Glinka, ekspert ds. trendów kulinarnych, konsultant marketingowy sektora spożywczego, blogerka restauracyjna (Restaurantica.pl), właścicielka portalu Warsawfoodie.pl przyznała, że jedzenie jest dziś bardzo modnym tematem. Dlatego każdy, kto się nim zajmuje, chce coś powiedzieć na ten temat.

- Co roku anglojęzyczne portale publikują obszerne zestawienia trendów. Jeden z nich wyróżnił ich aż 140. Nic dziwnego, że trudno się w tym połapać. Jednak najczęściej pojawia się kilka kierunków: zdrowy styl życia, niemarnowanie jedzenia, oraz kolorowe jedzenie, którego forma i wygląd na wpływ na to, co wybieramy. Wzrasta także znaczenie roślin jeśli chodzi o składniki produktu. W 2017 modne były tęczowe kolory, nawet w tak nietypowych produktach jak kawy latte, czekolady i bajgle. Rok 2018 ma być rokiem rzeczy świecących i błyszczących. Stąd takie właśnie posypki na napojach, produktach. Modny będzie także kolor różowy - dodała.

Weronika Pochylska, koordynatorka kampanii RoślinnieJemy, jest przekonana, że dieta roślinna może pomóc przyczynić się do zwalczania zjawiska głodu na świecie, ale i epidemii otyłości.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 746) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.