REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

FPH Paula: Potencjał rynku produktów eko-podobnych jest obiecujący

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-12-2009, 12:22
FPH Paula: Potencjał rynku produktów eko-podobnych jest obiecujący

Niewielki procent polskich konsumentów kupuje żywność ekologiczną. Za to bardzo wysoki odsetek deklaruje robienie takich zakupów, kupując tak naprawdę żywność i produkty eko-podobne - mówi Adam Radaś, współwłaściciel FPH Paula.

REKLAMA

Produkty z suszonych owoców i warzyw znalazły już swoje miejsce na rynku. - Teraz musimy konsekwentnie poszerzać jego zasięg, zarówno w kraju, jak i za granicą. Nasze produkty mają również ogromny potencjał rozwoju na rynku przekąsek dla dzieci, wpisują się w promocje zdrowego odżywiania, przeciwdziałania otyłości, budowania właściwych nawyków żywieniowych od wczesnego dzieciństwa - tłumaczy Adam Radaś. -  Wzrost świadomości rodziców w zakresie właściwego odżywiania dzieci sprawia, że produkty te zyskują coraz więcej na znaczeniu - dodaje.

Ponadto, zdecydowana większość zgadza się na płacenie wyższych cen za takie produkty. - Wśród konsumentów panuje obecnie moda na zdrowy styl życia, aktywny wypoczynek i bycie "fit", co przekłada się na wzrost sprzedaży produktów naturalnych i funkcjonalnych: z witaminami, składnikami mineralnymi, bez sztucznych dodatków i konserwantów, z suszonymi owocami i warzywami, z naturalnymi sokami - wylicza współwłaściciel FPH Paula. - Wydaje się, iż jest to odpowiedni moment do inwestowania w ten rynek - otwiera on wiele szans i nie jest jeszcze zbyt konkurencyjny - ocenia.

W najbliższym czasie Paula wejdzie na rynek z nowymi innowacyjnymi produktami z segmentu zdrowej żywności. - Potencjał wzrostowy rynku zdrowej żywności i produktów eko-podobnych w Polsce wygląda bardzo obiecująco - ocenia współwłaściciel firmy. - Wyniki finansowe pokazują, że mijający rok nie był dla nas najgorszy, chociaż skutki globalnego kryzysu były dla nas odczuwalne. Wiemy już, że nasze plany i założenia na najbliższe lata nie ulegną zmianie, nadal będziemy koncentrować się na rozwoju i budowaniu m.in. brandu Crispy - zaznacza.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH