Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

FPH Paula: Potencjał rynku produktów eko-podobnych jest obiecujący

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-12-2009, 12:22
FPH Paula: Potencjał rynku produktów eko-podobnych jest obiecujący

Niewielki procent polskich konsumentów kupuje żywność ekologiczną. Za to bardzo wysoki odsetek deklaruje robienie takich zakupów, kupując tak naprawdę żywność i produkty eko-podobne - mówi Adam Radaś, współwłaściciel FPH Paula.

Produkty z suszonych owoców i warzyw znalazły już swoje miejsce na rynku. - Teraz musimy konsekwentnie poszerzać jego zasięg, zarówno w kraju, jak i za granicą. Nasze produkty mają również ogromny potencjał rozwoju na rynku przekąsek dla dzieci, wpisują się w promocje zdrowego odżywiania, przeciwdziałania otyłości, budowania właściwych nawyków żywieniowych od wczesnego dzieciństwa - tłumaczy Adam Radaś. -  Wzrost świadomości rodziców w zakresie właściwego odżywiania dzieci sprawia, że produkty te zyskują coraz więcej na znaczeniu - dodaje.

Ponadto, zdecydowana większość zgadza się na płacenie wyższych cen za takie produkty. - Wśród konsumentów panuje obecnie moda na zdrowy styl życia, aktywny wypoczynek i bycie "fit", co przekłada się na wzrost sprzedaży produktów naturalnych i funkcjonalnych: z witaminami, składnikami mineralnymi, bez sztucznych dodatków i konserwantów, z suszonymi owocami i warzywami, z naturalnymi sokami - wylicza współwłaściciel FPH Paula. - Wydaje się, iż jest to odpowiedni moment do inwestowania w ten rynek - otwiera on wiele szans i nie jest jeszcze zbyt konkurencyjny - ocenia.

W najbliższym czasie Paula wejdzie na rynek z nowymi innowacyjnymi produktami z segmentu zdrowej żywności. - Potencjał wzrostowy rynku zdrowej żywności i produktów eko-podobnych w Polsce wygląda bardzo obiecująco - ocenia współwłaściciel firmy. - Wyniki finansowe pokazują, że mijający rok nie był dla nas najgorszy, chociaż skutki globalnego kryzysu były dla nas odczuwalne. Wiemy już, że nasze plany i założenia na najbliższe lata nie ulegną zmianie, nadal będziemy koncentrować się na rozwoju i budowaniu m.in. brandu Crispy - zaznacza.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 661) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.