Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

FPH Paula: Potencjał rynku produktów eko-podobnych jest obiecujący

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-12-2009, 12:22
FPH Paula: Potencjał rynku produktów eko-podobnych jest obiecujący

Niewielki procent polskich konsumentów kupuje żywność ekologiczną. Za to bardzo wysoki odsetek deklaruje robienie takich zakupów, kupując tak naprawdę żywność i produkty eko-podobne - mówi Adam Radaś, współwłaściciel FPH Paula.

Produkty z suszonych owoców i warzyw znalazły już swoje miejsce na rynku. - Teraz musimy konsekwentnie poszerzać jego zasięg, zarówno w kraju, jak i za granicą. Nasze produkty mają również ogromny potencjał rozwoju na rynku przekąsek dla dzieci, wpisują się w promocje zdrowego odżywiania, przeciwdziałania otyłości, budowania właściwych nawyków żywieniowych od wczesnego dzieciństwa - tłumaczy Adam Radaś. -  Wzrost świadomości rodziców w zakresie właściwego odżywiania dzieci sprawia, że produkty te zyskują coraz więcej na znaczeniu - dodaje.

Ponadto, zdecydowana większość zgadza się na płacenie wyższych cen za takie produkty. - Wśród konsumentów panuje obecnie moda na zdrowy styl życia, aktywny wypoczynek i bycie "fit", co przekłada się na wzrost sprzedaży produktów naturalnych i funkcjonalnych: z witaminami, składnikami mineralnymi, bez sztucznych dodatków i konserwantów, z suszonymi owocami i warzywami, z naturalnymi sokami - wylicza współwłaściciel FPH Paula. - Wydaje się, iż jest to odpowiedni moment do inwestowania w ten rynek - otwiera on wiele szans i nie jest jeszcze zbyt konkurencyjny - ocenia.

W najbliższym czasie Paula wejdzie na rynek z nowymi innowacyjnymi produktami z segmentu zdrowej żywności. - Potencjał wzrostowy rynku zdrowej żywności i produktów eko-podobnych w Polsce wygląda bardzo obiecująco - ocenia współwłaściciel firmy. - Wyniki finansowe pokazują, że mijający rok nie był dla nas najgorszy, chociaż skutki globalnego kryzysu były dla nas odczuwalne. Wiemy już, że nasze plany i założenia na najbliższe lata nie ulegną zmianie, nadal będziemy koncentrować się na rozwoju i budowaniu m.in. brandu Crispy - zaznacza.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 263) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH