Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

FPH Paula: To dobry moment na inwestowanie w rynek zdrowej żywności

  • Autor: Magdalena Brzózka, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-05-2010, 10:44
FPH Paula: To dobry moment na inwestowanie w rynek zdrowej żywności

- Patrząc na mentalność Europejczyków, wśród których ostatnio panuje moda na zdrowe życie i odżywianie - to dobry okres na sprzedaż naturalnych, prozdrowotnych produktów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Adam Radaś, założyciel współwłaściciel firmy Paula.

Naturalne przekąski owocowo-warzywne Crispy w formie chrupiących krążków, pojawiły się na rynku w październiku 2009 r. Tym samym Paula  wpisała się w panujące wśród konsumentów trendy i modę na zdrowe odżywianie.

- Dążymy do tego, żeby maksymalnie zagospodarować nasze moce produkcyjne, gdyż obecnie wykorzystujemy zaledwie 30 proc. swoich możliwości produkcyjnych. Jesteśmy w stanie podnieść naszą wydajność o 100 proc. Jak już uda się nam wykorzystać obecny potencjał w 100 proc., uruchomimy kolejną fabrykę - mówi Adam Radaś.

W przyszłości władze firmy planują rozbudowywać brand Crispy i rozszerzać ofertę produktową.

- Chcemy produkować żywność, która spełnia określone funkcje, ale jednocześnie nie jest traktowana jak produkty lecznicze. Zmierzamy pójść w kierunku produktów funkcjonalnych. Potencjał rozwoju w tym segmencie jest potężny i w nim widzimy swoje miejsce. W przyszłości możemy poszerzać portfolio produktowe o żywność skierowaną do konkretnych, najbardziej wymagających grup konsumentów - mówi Adam Radaś.

Władze Pauli są spokojne o potencjał surowcowy. - Od lat pracujemy z tymi samymi rolnikami, mamy umowy kontraktacyjne i sprawdzone źródła surowca, który spełnia najwyższe wymogi pod względem jakości. W procesie produkcji wykorzystujemy najwięcej jabłek, a Polska jest największym zagłębiem jabłek na świecie - mówi Adam Radaś.

Jedna paczka jabłkowego Crispy odpowiada zawartości dwóch świeżych jabłek, z których został wykonana. - W przypadku Crispy warzywnych, jedno opakowanie Crispy odpowiada 3 świeżym marchewkom, buraczkom lub pomidorom. Spożycie jednej paczki Crispy zaspakaja zapotrzebowanie na jedną z pięciu porcji owoców i warzyw zalecanych do spożycia w ciągu dnia - mówi Adam Radaś.

Obecnie Paula zatrudnia 212 osób. Firma planuje zwiększyć zatrudnienie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH