Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Fritar stawia na rozwój oferty dla branży gastronomicznej

  • Autor: Weronika Pietrykowska, portalspozywczy.pl
  • Data: 01-10-2009, 18:03
Fritar stawia na rozwój oferty dla branży gastronomicznej

Fritar liczy na rosnące zapotrzebowanie na produkty mrożone ze strony nie tylko barów i pubów, ale także ekskluzywnych restauracji. Aby ruszyć z ofertą premium, firma musiała zmodernizować park maszynowy.

Ofertę Premium dla tego sektora buduje od marca, obecnie firma wprowadziła frytki i produkty ziemniaczane. Od oferty ekonomicznej ma je wyróżniać idealny wygląd i większa wydajność wagowa po usmażeniu.

- Z ofertą produktów Premium ruszyliśmy po zakończeniu modernizacji parku maszynowego w naszej fabryce - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Doruch, kierowniki ds. Kluczowych Klientów Gastronomicznych Fritar S.A. Koszt modernizacji linii w tarnowskiej fabryce sięgnął 40 mln zł.

- Jest to aktualnie jedna z najnowocześniejszych w Europie linii technologicznych do produkcji frytek ziemniaczanych, warzyw, mieszanek warzywnych, owoców i pierogów. W pełni zautomatyzowana, energooszczędna i przyjazna dla środowiska, pozwalająca na zwiększenie naszych mocy produkcyjnych przy jednoczesnym zapewnieniu bardzo wysokiej jakości produktów - mówi ł wówczas serwisowi portalspozywczy.pl Łukasz Pająk, specjalista ds. Marketingu P.P.CH. FRITAR S.A.

Oferta Premium ma być rozszerzeniem bieżącego asortymentu, „Ekonomiczny wybór" jest propozycją znaną odbiorcom od kilku lat.

- Biorąc pod uwagę potrzeby swoich klientów, firmy wypuszczają na rynek produkty zróżnicowane nie tylko asortymentowo ale i cenowo - zauważa Aleksandra Doruch.

Wyjaśnia, że nowa kategoria daje możliwość urozmaicania oferty także o produkty, których ze względu na cenę nie można było wprowadzić pod marką Ekonomiczny wybór.

- Niektóre produkty występują wyłącznie w wersji premium i nie są dostępne w wersji EKOnomicznej, jak np. pierogi czy marchewka mini - mówi przedstawicielka spółki Fritar.

W ofercie przedsiębiorstwa, oprócz frytek ziemniaczanych są m.in. mrożone warzywa, mieszanki warzywne, owoce, dania warzywno-mięsne, produkty mączno-ziemniaczane, a od 2007 r. także pierogi.

Przedsiębiorstwo Przemysłu Chłodniczego Fritar SA w Tarnowie po prywatyzacji, od sierpnia 2001 roku ma status spółki akcyjnej z całkowicie polskim kapitałem. Większościowym udziałowcem jest Regionalne Przedsiębiorstwo Przemysłu Chłodniczego "IGLOKRAK" Sp. z o. o. w Krakowie. Firma współpracuje z plantatorami i rolnikami województwa małopolskiego i województw ościennych, w zakresie pozyskiwania ekologicznych surowców do produkcji wysoko standardowej żywności o naturalnych walorach smakowych.

Produkty marki Fritar dostarczane są do wielu placówek handlowych na terenie całej Polski, jak również poza jej granicami. Spółka ma kontakty partnerskie z firmami europejskimi, także z firmami działającymi na rynkach wschodnich: w Rosji, na Litwie i Łotwie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 476) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH