REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Fritar stawia na rozwój oferty dla branży gastronomicznej

  • Autor: Weronika Pietrykowska, portalspozywczy.pl
  • Data: 01-10-2009, 18:03
Fritar stawia na rozwój oferty dla branży gastronomicznej

Fritar liczy na rosnące zapotrzebowanie na produkty mrożone ze strony nie tylko barów i pubów, ale także ekskluzywnych restauracji. Aby ruszyć z ofertą premium, firma musiała zmodernizować park maszynowy.

REKLAMA

Ofertę Premium dla tego sektora buduje od marca, obecnie firma wprowadziła frytki i produkty ziemniaczane. Od oferty ekonomicznej ma je wyróżniać idealny wygląd i większa wydajność wagowa po usmażeniu.

- Z ofertą produktów Premium ruszyliśmy po zakończeniu modernizacji parku maszynowego w naszej fabryce - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Doruch, kierowniki ds. Kluczowych Klientów Gastronomicznych Fritar S.A. Koszt modernizacji linii w tarnowskiej fabryce sięgnął 40 mln zł.

- Jest to aktualnie jedna z najnowocześniejszych w Europie linii technologicznych do produkcji frytek ziemniaczanych, warzyw, mieszanek warzywnych, owoców i pierogów. W pełni zautomatyzowana, energooszczędna i przyjazna dla środowiska, pozwalająca na zwiększenie naszych mocy produkcyjnych przy jednoczesnym zapewnieniu bardzo wysokiej jakości produktów - mówi ł wówczas serwisowi portalspozywczy.pl Łukasz Pająk, specjalista ds. Marketingu P.P.CH. FRITAR S.A.

Oferta Premium ma być rozszerzeniem bieżącego asortymentu, „Ekonomiczny wybór" jest propozycją znaną odbiorcom od kilku lat.

- Biorąc pod uwagę potrzeby swoich klientów, firmy wypuszczają na rynek produkty zróżnicowane nie tylko asortymentowo ale i cenowo - zauważa Aleksandra Doruch.

Wyjaśnia, że nowa kategoria daje możliwość urozmaicania oferty także o produkty, których ze względu na cenę nie można było wprowadzić pod marką Ekonomiczny wybór.

- Niektóre produkty występują wyłącznie w wersji premium i nie są dostępne w wersji EKOnomicznej, jak np. pierogi czy marchewka mini - mówi przedstawicielka spółki Fritar.

W ofercie przedsiębiorstwa, oprócz frytek ziemniaczanych są m.in. mrożone warzywa, mieszanki warzywne, owoce, dania warzywno-mięsne, produkty mączno-ziemniaczane, a od 2007 r. także pierogi.

Przedsiębiorstwo Przemysłu Chłodniczego Fritar SA w Tarnowie po prywatyzacji, od sierpnia 2001 roku ma status spółki akcyjnej z całkowicie polskim kapitałem. Większościowym udziałowcem jest Regionalne Przedsiębiorstwo Przemysłu Chłodniczego "IGLOKRAK" Sp. z o. o. w Krakowie. Firma współpracuje z plantatorami i rolnikami województwa małopolskiego i województw ościennych, w zakresie pozyskiwania ekologicznych surowców do produkcji wysoko standardowej żywności o naturalnych walorach smakowych.

Produkty marki Fritar dostarczane są do wielu placówek handlowych na terenie całej Polski, jak również poza jej granicami. Spółka ma kontakty partnerskie z firmami europejskimi, także z firmami działającymi na rynkach wschodnich: w Rosji, na Litwie i Łotwie.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 880) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH