Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Frosta: Inwestycje w wyeliminowanie dodatków dają dobre efekty sprzedażowe

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-12-2013, 13:14
Frosta: Inwestycje w wyeliminowanie dodatków dają dobre efekty sprzedażowe
Aleksandra Wysocka, kierownik działu marketingu firmy Frosta

- Nowe, rewolucyjne trendy w produkcji żywności potrzebują czasu by zostać przyjęte i w pełni zaakceptowane przez konsumentów. Frosta jednak widzi już dzisiaj, po dwóch latach od wprowadzenia polityki 100 proc. naturalnego smaku, satysfakcjonujące efekty sprzedażowe, które są między innymi efektem wielu inwestycji - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Aleksandra Wysocka, kierownik działu marketingu firmy Frosta.

Polityka "100 proc. naturalnego smaku" to przyjęty przez Frostę program, zakładający wyeliminowanie z produktów marki wzmacniaczy smaku, barwników, aromatów, tłuszczów utwardzonych i skrobi modyfikowanej. - Poprzez realizację programu udowodniliśmy, że stosowanie wysokiej jakości surowców i przypraw sprawia, że te dodatki do żywności są zbędne. Wyeliminowaliśmy wymienione dodatki ze wszystkich produktów naszej marki - mówi Aleksandra Wysocka.

Jak dodaje, "100 proc. naturalnego smaku" to odpowiedź na oczekiwania konsumentów, poszukujących naturalnych produktów. - Dodawanie do żywności wzmacniaczy smaku, barwników czy aromatów sprawia, że produkty są tańsze w produkcji, ale wcale nie smaczniejsze. Stosowanie substancji dodatkowych skutkuje tym, że produkty spożywcze zawsze wyglądają i smakują tak samo, niezależnie od pory roku. Używanie dodatków do żywności sprawia także, że konsumenci zapominają smak, zapach i kolor składników, występujących w stanie naturalnym, nieprzetworzonym. Często zwracają uwagę na fakt, że żywność nie smakuje już tak, jak kiedyś - komentuje kierownik działu marketingu Frosty.

Wprowadzenie i kontynuacja polityki "100 proc. naturalnego smaku" to długoterminowa inwestycja, nad którą firma pracowała dwa lata. - Zmieniliśmy receptury wszystkich naszych produktów. Przyjrzeliśmy się wszystkim surowcom, dostawcom, półproduktom. Wiele z nich usunęliśmy, wiele wymieniliśmy na naturalne. Na tym się jednak na pewno nasza praca nad 100 proc. naturalnego smaku się nie zakończy. Cały czas pracujemy nad recepturami, stale podwyższając sobie poprzeczkę - podsumowuje Aleksandra Wysocka.

Czytaj także: Grupa Colian: Redukcja dodatków z żywności to czasochłonna i kosztowna inwestycja

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 133) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH